Concurs de artă pe Tumblr pentru profesionişti şi amatori

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Artiştii amatori pot câştiga promovare şi bani pe Tumblr FOTO Shutterstock
Artiştii amatori pot câştiga promovare şi bani pe Tumblr FOTO Shutterstock

Pentru a ajuta promovarea artiştilor începători sau a celor care nu reuşesc să-şi vândă lucrările, un dealer de artă pe internet, Artspace, a lansat o campanie pe reţeaua de socializare Tumblr.

Concursul durează patru săptămâni pe pagina oficială a celor de la Artspace, iar artiştii vor putea să-şi trimită lucrările şi să aştepte ca reţeaua de blogging social să le valideze. Cum se va întâmpla acest lucru? Dacă lucrarea este redistribuită de cât mai mulţi oameni, atunci Artspace o va introduce în următoarea etapă a concursului.

Artiştii îşi pot pune lucrările pe Tumblr utilizând tagul #nextartspaceartist. În fiecare săptămână, trei semifinalişti sunt selectaţi. Primii 12 vor intra în semifinală, iar primii trei vor ajunge în finală.

La finală nu vor mai decide cei de pe Tumblr, ci un juriu de critici de artă. Momentan, concursul a ajuns în a doua săptămână, iar artiştii pot să îşi înscrie lucrările.

Pe lângă promovare, artiştii vor câştiga şi 1.000 de dolari. 

Tumblr este o reţea de bloguri sociale. Ce înseamnă acest lucru? Spre deosebire de Wordpress sau Blogger, Tumblr se bazează mult pe validarea cititorilor, asemănător cu o reţea socială. Este un mediu în care se dezvoltă foarte mult partea artistică a utilizatorilor, mai ales pe partea de fotografie şi artă.

De asemenea, baza de utilizatori este foarte tânără, cu vârste cuprinse între 12 şi 18 ani pentru 20% din aceştia. 

În această seară, „National Post“ va publica un articol pe larg despre Tumblr şi influenţa acestei reţele. 

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite