„Colaboraţi cu noi când aveţi nevoie de mai mult decât un website“
0Trăim într-o lume în care cererea pentru produse şi servicii digitale este într-o continuă creştere. Totul devine digital: de la presă la comunicare, de la muncă la distracţie.
Prezenţa online a aproape oricărui operator economic este vitală, în condiţiile în care tot mai mulţi clienţi căută informaţii despre produse sau servicii înainte de a face o plată online, iar fără un partener dedicat şi cu experienţă în spaţiul online, firmele pot avea multe de pierdut. Pentru a se remarca, orice firmă axată pe dezvoltarea web îşi doreşte să participe la această modificare a paradigmei, propunând propria viziune asupra schimbării.
Una dintre aceste firme web este Land of Web. Land of Web este o agenţie web dinamică, pasionată şi talentată, formată dintr-o echipă de profesionişti preocupaţi de tot ce înseamnă soluţii online, care urmăresc realizarea unui viitor mai bun prin intermediul tehnologiei şi educaţiei. Echipa Land of Web a reuşit împreună cu partenerii săi să realizeze cu succes sinergia dintre afacere şi internet, după o experienţă în domeniul web de peste şapte ani.
A realizat până în prezent aplicaţii şi website-uri care s-au dovedit sustenabile pentru clienţi, pe aproape toate tipurile de platforme online. De la proiecte mari, platforme de eCommerce, până la proiecte mai mici, website-uri de prezentare, aplicaţii de Facebook. Echipa Land of Web a acumulat o experienţă deosebită, care îi oferă posibilitatea să aibă o viziune clară asupra etapelor de dezvoltare şi de implementare a unui proiect digital.
Sunt la curent şi folosesc cele mai noi tehnologii în materie de design Web, programare, SEO, securitate şi suport tehnic, iar pentru fiecare proiect sunt alese cele mai potrivite soluţii pentru a asigura calitatea rezultatelor. Se pune un deosebit accent pe două aspecte foarte importante: experienţa utilizatorului (UX) şi interfaţa utilizatorului (UI). În România, peste 90% din site-uri au deficienţe grave la aceste capitole, fiind greu de utilizat, nu sunt intuitive, duc la o experienţă incompletă şi uneori frustrantă.
Piaţa căreia i se adresează este segmentul clienţilor premium, care îşi doresc de la o agenţie web mai mult decât dezvoltarea unui proiect online, mai exact dezvoltarea unui business de succes. Land of Web se adresează în mod special companiilor şi organizaţiilor, pentru care comunicarea cu propriii clienţi sau parteneri reprezintă o prioritate absolută. Iar în această situaţie, un canal online (website, aplicaţii mobile etc.) bine pus la punct şi uşor de utilizat este esenţial atât pentru reputaţia online, cât şi pentru reputaţia offline. Din acest motiv, Land of Web urmăreşte să realizeze cu fiecare proiect o legătură de colaborare cât mai strânsă cu fiecare partener, bazată pe performanţă şi profesionalism.
Principala diferenţă dintre ei şi restul jucătorilor de pe piaţă constă în faptul că, dacă principalii concurenţi se limitează la a executa conform unor specificaţii, folosind procese rigide, produsele digitale, Land of Web urmăreşte înainte de toate să înţeleagă clientul şi modul în care aplicaţia pe care o execută influenţează reputaţia şi în final business-ul său. Land of Web le oferă clienţilor un pachet complet de servicii, de la consultanţă web, programare, integrarea aplicaţiei/website-ului în afacere până la modificarea strategiei de marketing şi managementul reputaţiei, susţine Ştefan Cârlescu, managing partner Land of Web.
Pe lângă portofoliul său de clienţi, Land of Web oferă şi servicii de outsourcing agenţiilor digitale şi media. Un exemplu de succes este parteneriatul cu agenţia digitală Advanced Ideas.
Echipa Land of Web a fost implicată în proiecte din întreaga lume. Colaborează în Romania şi în Elveţia cu agenţii digitale, instituţii, organizaţii şi companii, cum ar fi Advanced Ideas SRL, School of Management Fribourg - Elveţia, Regiconia International SRL, Clusterul Bio Danubius, Clusterul Tracia Land etc.
Conform lui Iustin Vadana, managing partener Land of Web, conceptul ce modelează această echipă este „excelenţa, care nu este doar o abilitate. Este o atitudine, iar calitatea rezultatelor obţinute este direct proporţională cu angajamentul pentru excelenţă. Ne concentrăm pe concepte clare cu dorinţa de a contesta starea normală a lucrurilor“.