Cine este liderul global al producătorilor de brăţări inteligente în T2 din 2021
0
Canalys, companie de cercetare de piaţă, a lansat raportul pieţei globale al producătorilor de smart band-uri (brăţări inteligente) pe trimestrul al doilea din 2021, în care Xiaomi s-a clasat pe primul loc, cu o cotă de 20% şi o creştere la un an la altul de 3%.
Xiaomi este pe prima poziţie a producătorilor de smart band-uri şi în Europa Centrală şi de Est, în al doilea trimestru din 2021, cu o creştere anuală de 96% şi cu o cotă de 39% a numărului de unităţi livrate în T2, potrivit celei mai recente analize de piaţă publicate de Canalys.
În trimestrul al doilea şi segmentul de produse IoT şi lifestyle al companiei chineze a fost în creştere pe pieţele externe. Veniturile din produse IoT şi lifestyle din pieţele externe a crescut cu 93.8% de la un an la altul în acest trimestru.
Până la data de 30 iunie 2021, numărul dispozitivelor IoT conectate (în afară de telefoanele inteligente şi laptopuri) de pe platforma AIoT a Grupului a ajuns la 374.5 milioane de unităţi, reprezentând o creştere de la un an la altul de 34.0%.
Clasamentul global e completat de :
- Apple 19%
- Huawei 9 %
- Fitbit 7 %
- Samsung 6%
Cea mai mare scădere o înregistrează Huawei cu 54%, iar cea mai mare creştere, Samsung cu 114%.

În clasamentul din Europa Centrală şi de Est sunt câteva modificări faţă de topul global. Deşi primele două locuri sunt ocupate de Xiaomi (39%) şi Apple (17%) , pe locul 3 se află Huami (7%), locurile 4 şi 5 sunt ocupate de Samsung (5%) şi Huawei (4%).
Pentru cei mai puţini familiarizaţi cu brandul Huami, acesta produce brăţările Amazfit.
Estimarea Canalys e făcută pentru sell-in shipments. Atunci când un produs se vinde utilizatorilor finali, e numit „sell-through”. Omologul său este „sell-in”, care reprezintă vânzările către canalele de distribuţie.