Cât de mare este impactul migrării către online în comerţul cu piese auto

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Prezenţa în online are efecte directe în vânzări.
Prezenţa în online are efecte directe în vânzări.

Integrarea unui sistem de e-commerce pare un moft pentru multe magazine offline, dar acesta se dovedeşte crucial pentru creşterea vânzărilor, după cum arată cifrele unui retailer de piese auto.

La patru luni de la adoptarea unui sistem profesionist de e-commerce, comenzile online ale retailer-ului de piese auto Ro Group International au ajuns să genereze 24% din totalul vânzărilor companiei, potrivit Teamshare. Această companie activează ca importator şi distribuitor piese auto şi accesorii, anvelope şi instalaţii GPL. În octombrie 2015 a început colaborarea pentru a-şi asigura o prezenţă în online.

Soluţia aleasă de această companie a vizat o platformă integrată cu sistemul ERP, plata online şi marketplace. Utilizarea platformei de e-commerce a generat şi creşterea valorii medii a comenzii cu 12%, datorită expunerii întregului portofoliu de produse, şi reducerea costurilor interne şi a timpului mediu de procesare comenzi, de la 12 minute la trei minute.

După evoluţia înregistrată de la adoptarea sistemului profesionist de e-commerce, distribuitorul de piese auto vizează acum extinderea la nivel regional, atât prin intrarea directă pe piaţa de retail, cât şi prin canale de distribuţie online, cum sunt marketplace-urile.

<a href="https://www.facebook.com/adevarultech" target="_blank" rel="nofollow">Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!</a>

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite