Black Friday 2014 a venit cu vânzări mari pentru Flanco, dar sunt sub aşteptări
0
Black Friday 2014 a adus vânzări mai mari tuturor magazinelor, dar Flanco se poate să se fi grăbit cu estimarea de vânzări.
Black Friday 2014 la Flanco s-a încheiat, după trei zile de reduceri, cu vânzări de 98 milioane de lei. Deşi e mai mult decât în 2013, vânzările sunt sub aşteptări. Black Friday 2014 pentru Flanco a însemnat vânzări mari de televizoare 4K şi cu diagonală mare, de telefoane inteligente şi electrocasnice mari.
Cel mai mare discount de care a beneficiat un client în Black Friday a fost de 12.000 de lei, la un televizor de diagonală mare. Cel mai bine vândute repere au fost televizoarele de 102 cm, laptopurile cu procesoare Intel i3 şi i5 şi AMD A8, smartphone-urile cu specificaţii „de vârf“, maşinile de spălat de 6 şi 7 kilograme, combinele frigorifice şi echipamentele de reţelistică (routere).
„Anul acesta, am derulat Black Friday atât în reţeaua de 87 de magazine din întreaga ţară, cât şi pe Flanco.ro. Ne-am pregătit cu o gamă de produse care, în proporţie de 95%, au fost lansate în ultimul an, iar opţiunea clară a clienţilor pentru noile tehnologii, reflectată în rezultatele de vânzări, ne confirmă că am avut dreptate să mizam pe nou“, a spus Dragoş Sîrbu, director executiv Flanco. Flanco a vândut 200.000 de produse şi a depăşit performanţa de anul trecut cu aproximativ 40% ca valoare şi cu 45% ca număr de unităţi comercializate.