Bang & Olufsen anunţă Golden Collection, o nouă gamă de lux a produselor sale populare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Bang and Olufsen Golden Collection

Bang & Olufsen prezintă Golden Collection - o nouă gamă de culori cu accente de lux, pentru cele mai bine vândute şi mai longevive produse ale producătorului de echipamente audio şi video danez.

În ţara noastră, Golden Collection va fi disponibilă începând din luna noiembrie 2020, luna aniversară oficială, prin intermediul ASBIS, unic distribuitor oficial Bang & Olufsen pentru România. Produsele din Golden Collection vor fi, astfel, disponibile în magazinele şi reţelele partenere ASBIS - Altex, AVstore, eMAG şi Media Galaxy - alăturându-se celorlalte produse din portofoliul companiei daneze.

Golden Collection sărbătoreşte amintirile create împreună cu familia şi prietenii, acum, când toată lumea petrece mai mult timp acasă. De la designul boxei Beoplay A9, până la difuzorul Bang & Olufsen - Beolab 90, produsele din colecţia aniversară sunt reinventate cu ajutorul culorilor şi materialelor asociate cu căldura: aluminiu şi nuanţe aurii, materiale textile cu tonuri pământii, piele de culoarea nisipului, lemn de stejar şi marmură de Carrara.

Golden Collection este alcătuită din nouă produse:

Beosound Balance (2500 EUR) are detalii din aluminiu, în nuanţe aurii, material alb împletit şi o bază din marmură de Carrara – prima oară când Bang & Olufsen foloseşte acest tip de marmură. Natura organică a marmurei face să nu mai existe două difuzoare identice, adăugând, astfel, o notă suplimentară de exclusivitate.

Beoplay A9 (2750 EUR), un difuzor wireless considerat a fi o piesă de mobilier de către designeri, are un inel din aluminiu auriu, picioare din stejar deschis şi este acoperit cu o ţesătură de culoarea nisipului, realizată de producătorul danez de textile Kvadrat.

Beosound 2 (2000 EUR), cunoscut pentru forma sa conică, dar şi pentru dispersia puternică a sunetului la 360 de grade, are un corp din aluminiu dublu anodizat, auriu, produs la fabrica de aluminiu Bang & Olufsen din Struer, Danemarca.

Beovision Harmony (de la 19500 EUR), televizorul premium Bang & Olufsen, cunoscut pentru modalitatea de deschidere, are un nou centru de sunet din aluminiu cu nuanţe aurii, un suport pentru podea asortat şi un capac pentru difuzor, realizat manual din aluminiu şi furnir de stejar deschis. Beovision Harmony vine cu o telecomandă Beoremote One, realizată dintr-o singură bucată de aluminiu auriu.

Difuzoarele active de ultimă generaţie de la Bang & Olufsen, Beolab 50 (de la 30000 EUR) şi Beolab 90 (de la 75000 EUR), au detalii din aluminiu în nuanţe aurii, materiale textile de culoarea nisipului şi accente de stejar uşor, lucrate manual.

Clienţii pot achiziţona, prin Golden Collection, Beosound A1 2nd Generation (250 EUR), care are un grilaj din aluminiu, cu nuanţe aurii perlate, o curea din piele naturală şi o etichetă din aluminiu care afişează sigla Bang & Olufsen.

Pentru experienţe de audiţie personale, consumatorii se pot bucura de Beoplay H95 (800 EUR), de căştile emblematice ale mărcii, sau de Beoplay E8 3rd generation (350 EUR), cele mai bine vândute căşti wireless din noua gamă de culori luxoase. Beoplay H95 are cupele pentru urechi acoperite cu piele de culoarea nisipului şi interfaţa cu utilizatorul din aluminiu cu nuanţe aurii. Beoplay E8 vin într-o carcasă de încărcare wireless învelită în piele asortată, cu detalii elegante din aluminiu cu nuanţe aurii.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite