Apple încearcă să elimine tradiţia fanilor. De ce nu vei mai putea sta la coadă la magazine
0Deşi compania Apple se bucură de foarte multe vânzări, reprezentanţii acesteia vor să elimine timpul de aşteptat la cozi, care poate ajunge chiar la câteva zile, şi să descurajeze clienţii care, până acum, campau în faţa magazinului.
Potrivit Business Insider, directorul de vânzări Angela Ahrendts a transmis tuturor angajaţilor magazinelor Apple că trebuie să-i încurajeze pe clienţi să cumpere noile gadgeturi, Apple Watch şi MacBook, pe internet, unde stocul va fi aprovizionat corespunzător.
Ahrendts îndeamnă angajaţii magazinelor să încurajeze cumpărăturile online
„Zilele de aşteptat la coadă şi sperat pentru un produs s-au sfârşit pentru clienţii noştri”, spune mesajul pe care l-au primit angajaţii.
Ideea acestei schimbări nu este aceea că magazinele nu vor mai fi aprovizionate cu suficiente produse, ci aceea că Ahrendts încearcă să îmbunătăţească magazinele Apple.
Compania este renumită pentru cozile foarte lungi la care clienţii aşteptau zile întregi pentru noile iPhone-uri. Deşi această reputaţie este bine-venită din punctul de vedere al profitului, Apple vrea să creeze impresia unui serviciu de calitate înaltă, iar cozile foarte lungi nu se integrează în acest peisaj.
Compania vrea să transforme magazinele în showroomuri
Prin această schimbare radicală, Apple îşi propune să-şi transforme magazinele în adevărate showroom-uri. Totuşi, trecerea este una destul de neobişnuită, şi nu se ştie dacă schimbarea va rezista următoarelor lansări de produse.
Deocamdată, Apple îşi doreşte ca utilizatorii să vină în magazinele Apple numai pentru a testa produsele, urmând a le comanda de acasă, pe internet.
În timp ce magazinele Apple din Statele Unite vor fi, totuşi, aprovizionate cu câteva dintre noile ceasuri Apple Watch, potrivit Business Insider, este posibil cele din Regatul Unit să nu fie aprovizionate deloc în timpul lansării.