Articol publicitar

Puia şi Cabral se întâlnesc din nou în duelul aromelor de sezon Lay’s!

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Bucureşti, 16 octombrie 2013 – Confruntarea sezonului este pe cale sa înceapă: Puya şi Cabral dau startul duelului aromelor de sezon Lay’s!

Puya şi Cabral dau startul duelului aromelor de sezon Lay’s! Consumatorii pot vota aroma preferată şi pot câştiga premii de sezon.

După ce s-au duelat pentru ultimul Lay’s din bol, Cabral şi Puya au primit câte o parcelă la ferma M&P Agro din judetul Covasna, una dintre fermele partenere PepsiCo de unde provin o parte din cartofii pentru chipsurile Lay’s. Acolo, bătălia s-a dat pentru cei mai mari şi mai frumoşi cartofi, care au devenit ediţii limitate Lay’s de Sezon.

Cabral recomandă Lay’s Ciuperci şi smântână, iar misiunea lui va fi să strângă cât mai mulţi susţinători ai aromei lui preferate în comunitatea Ciuperceşti. În acelasi timp, Puya îşi îndeamnă fanii să încerce Lay’s Iaurt cu usturoi, şi să intre alaturi de el în comunitatea Usturoieşti. Primari de seamă ai celor două sate virtuale, amândoi susţin că aroma pe care o recomandă este cea mai bună şi invită consumatorii să devină cetăţeni cu acte în regulă în Ciuperceşti sau Usturoieşti.

Campania de lansare a celor doua ediţii de sezon este suţinută şi de o promoţie pentru consumatori, desfăşurată între 18 octombrie – 12 decembrie 2013. După ce încearcă noile Lay’s de Sezon, consumatorii sunt invitaţi să voteze aroma preferată şi să înscrie codul promoţional de pe pungă pe www.duellays.ro, pe pagina de Facebook  sau prin SMS. Lay’s le oferă premii de colecţie în fiecare oră (tricouri, umbrele, traiste, hanorace, mouse, ceasuri – în ediţii de Ciuperceşti sau Usturoieşti) şi premii săptămânale (creaţii ale designerului LANA – rochii pentru femei şi tricouri pentru bărbaţi). Iar marele premiu este demn de un ciupercean sau usturoian adevărat: o parcelă de 10.000 de metri pătraţi de teren arabil. Regulamentul oficial al campaniei şi mai multe infomaţii sunt disponibile pe www.duellays.ro.

Campania Duelul aromelor de sezon Lay’s va fi susţinută prin spoturi TV, campanie radio şi online, materiale de comunicare în magazine, precum şi activităţi de sampling în super şi hypermarkeruri.

***

Despre PepsiCo

În portofoliul său global de băuturi şi produse alimentare, PepsiCo deţine 22 de branduri cu vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari. Principalele noastre linii de business produc, de asemenea, sute de alte băuturi şi produse alimentare devenite branduri de referinţă la nivel mondial. Cu venituri nete de aproximativ 65 de miliarde de dolari, echipa PepsiCo este unită în angajamentul său unic pentru dezvoltare sustenabilă, prin investiţia într-un viitor mai sănătos pentru oameni şi pentru planeta care ne găzduieşte – ceea ce credem că înseamnă şi un viitor mai bun pentru compania noastră. Am numit acest angajament „Performanţă cu Scop”: aceasta este promisiunea PepsiCo de a furniza o gamă variată de produse alimentare şi băuturi adecvate gusturilor locale; de a găsi metode inovative de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin economisirea energiei, reducerea consumului de apă şi a volumului materialelor de ambalaj; de a asigura un mediu de lucru plăcut pentru partenerii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale în care activăm. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.pepsico.com sau www.pepsico.ro.                                                               

Stil de viață



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite