Katie Holmes face haine pentru femeile puternice din America
0
Katie Holmes, fosta soţie a lui Tom Cruise, şi-a lansat miercuri prima colecţie vestimentară, numită „Holmes & Yang“, la Săptămâna Modei de la New York.
Dacă până în prezent Katie Holmes a ieşit în evidenţă mai mult prin asocierea cu fostul soţ, scandalul legat de scientologie şi lupta pentru custodia micuţei Suri, actriţa în vârstă de 33 de ani a demonstrat că numele său nu se reduce doar la atât.

[Designerul s-a ocupat de toate detaliile colecţiei]
Holmes a lansat colecţia în colaborare cu stilista Jeanne Yang, demonstrându-şi astfel atât spiritul artistic, cât şi pe cel antreprenorial. „A fost ceva firesc pentru noi şi ne-am dedicat suficient timp pentru a ne cunoaşte cumpărătorii“, a mărturisit Holmes. În Marea Britanie, brandul a fost lansat încă de acum trei ani, în magazinele Harvey Nichols. „Am realizat lucrurile cu paşi mărunţi, pentru că vrem să fim atente şi să înţelegem afacerile“, a completat Yang.
[Katie Holmes - stânga şi Jeanne Yang - dreapta]

Holmes, care a purtat pantaloni negri mulaţi, pantofi cu inserţii de cristale şi un colier verde, susţine că a creat colecţia pentru „femei inteligente şi puternice de toate vârstele, pentru doamne care apreciază hainele cu putere, sexy şi senzuale“.
Prezentată de modele care au alternat pantofii cu toc înalt ai lui Manolo Blahnik cu papucii semnaţi de Stubbs & Wootton, colecţia a trezit interesul publicului. Printre piesele din prezentare s-au numărat fuste până la genunchi, o rochie-furou din piele, dar şi un sacou portocaliu, despre care actriţa spune că este „jacheta pe care o poţi purta zilnic peste o pereche de blugi sau o rochie pentru birou“.
Însă piesa de rezistenţă şi preferata lui Holmes este o rochie de zi, cu un print roşu. „Pentru mine, această rochie este inocentă şi hazlie“, şi-a descris designerul creaţia.