Casa de modă Versace va înceta să mai folosească blană în produsele sale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Casa de modă Versace va înceta să mai folosească blană în produsele sale
Casa de modă Versace va înceta să mai folosească blană în produsele sale

Casa de modă Versace va înceta să mai folosească blană în produsele sale, a anunţat Donatella Versace în cadrul unui interviu acordat unei reviste britanice.

Donatella Versace, directorul de creaţie al casei de modă, a spus că revistei 1843, deţinută de  Economist Group, că aceasta va înceta practica de a utiliza blană în creaţiile sale, fără a oferi, însă, alte detalii, scrie AFP.com, citat de news.ro

„Blană? Am încetat cu acest lucru. Nu vreau să omor animale pentru a crea modă. Nu este corect”, a spus Versace.

Sediul casei de modă Versace, aflat în oraşul italian Milano, nu a putut fi contactat de AFP, miercuri seară, pentru a oferi un punct de vedere.
Potrivit revistei 1843, la momentul redactării interviului cu Donatella Versace, care a fost publicat online miercuri, site-ul casei de modă încă îşi îndemna clienţii să cumpere „haine din blană care întorc capete”.

Anterior, Versace a rezistat presiunii de a se alătura altor branduri de modă, precum Armani, Calvin Klein, Hugo Boss şi Ralph Lauren, care au eliminat din colecţiile lor produsele din blană.

Potrivit organizaţiei Humane Society International (HSI), care militează la nivel mondial pentru încetarea comerţului cu blană, Versace a vândut, de-a lungul timpului, produse din blana mai multor animale, precum nurcă şi câine raton.

De altfel, colecţia de toamnă/iarnă 201 a casei de modă Versace a inclus haine cu blană de nurcă şi vulpe. 

De cealaltă parte, Federaţia Internaţională a Blănii (International Fur Federation) şi-a exprimat „dezamăgirea” în legătură cu decizia luată de Versace.

„Majoritatea designerilor de top vor continua să lucreze cu blană, pentru că ei ştiu că aceasta este un produs natural, produs în mod responsabil. Cu o îngrijorare din ce în ce mai mare în privinţa mediului şi utilizării plasticului în modă, chiar cred că blana reprezintă alegerea naturală şi responsabilă pentru designeri şi clienţi”, a spus Mark Oaten, CEO al acestei federaţii.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite