După nebunia Ice Bucket Challenge, vedetele au început să-şi atingă bărbăţia la îndemnul campaniei „Feelingnuts“ - „Palpează-ţi testiculele“
0
După succesul înregistrat de campania Ice Bucket Challange, menită să adune fonduri pentru lupta împotriva sclerozei laterale amiotrofice, care s-a transformat într-un adevărat fenomen mondial, o nouă campanie încearcă să atragă atenţia într-un mod inedit asupra cancerului testicular. Sub îndemnul "Feelingnuts" - "Palpează-ţi testiculele", mai multe vedete au postat deja poze pe Twitter în care îşi ating bărbăţia.
Provocarea "Feelingnuts" - "Palpează-ţi testiculele" se adresează şi femeilor, nu doar bărbaţilor, după cum precizează iniţiatorii campaniei, şi nu se solicită nici un fel de donaţie (cel puţin până la acest moment), informează mashable.com.
Este suficient ca cel provocat să posteze pe Twitter, cu hashtag-ul #FeelingNuts, o fotografie în care duce mâna în zona intimă, pentru a încuraja bărbaţii să-şi facă periodic controale ale testiculelor şi să descopere din timp eventualele probleme de sănătate.
Printre vedetele care s-au alăturat deja campaniei se numără actorul Hugh Jackman, care l-a provocat pe Ricky Gervais, cunoscut actor de comedie şi prezentator de televiziune britanic.

Acesta a acceptat provocarea şi a nominalizat la rândul său mai multe persoane, printre care şi actorul Ben Stiller.