Cupidoni de lux: culisele găsirii partenerului perfect contra a 300.000 de dolari americani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Amber Kelleher-Andrews este unul din directorii Keller International FOTO Michelle Groskopf / For The Times
Amber Kelleher-Andrews este unul din directorii Keller International FOTO Michelle Groskopf / For The Times

„Kelleher International” este o companie de servicii de matchmaking personalizat pentru clienţi deosebit de înstăriţi - de la persoane din industria de la Hollywood la antreprenori din Sillicon Valley, atleţi, politicieni şi magnaţi de pe Wall Street. Taxele anuale de membru pornesc de la 30.000 de dolari şi ajung la 300.000 de dolari americani, potrivit Aol.com.

„Ştiu că par mulţi bani dar sunt bani de buzunar pentru cei bogaţi”, spune co-directorul companiei, Amber Kelleher-Andrews, 52 de ani, o fostă actriţă ce a primit roluri în seriale de succes precum „Baywatch” şi „Melrose Place.  „Kelleher International” a fost înfiinţată de mama sa, în 1986. Firma s-a bucurat de un mare succes financiar în pandemie, iar câştigurile s-au dublat la 12,4 milioane de dolari în 2021.

Principala condiţie, pe lângă un preţ pentru găsirea partenerului ideal, este dorinţa autentică de a intra într-o relaţie de lungă durată. Cupidonii se asigură de veridicitatea informaţiilor oferite de clienţi invitându-i la discuţii faţă în faţă.

Kelleher-Andrews îşi întâlneşte potenţialii clienţi la complexul Rosewood Miramar Beach din Santa Barbara, sudul Californiei, unde firma şi-a transferat sediul după pandemie şi unde este în curs de a amenaja un spaţiu de refugiu unde aceştia pot fi invitaţi să socializeze.

„Este cea mai însemnată sarcină a vieţii, de ce nu ai angaja pe cineva să facă munca de teren?”, spune Kelleher-Andrews, adăugând că cei înstăriţi sunt „mai ocupaţi, oameni cu mult succes care au multe de pierdut şi de aceea nu ar vrea să se expună public şi să rişte să cadă pradă hărţuitorilor şi oportuniştilor”.

„Imaginea este totul. Nu scoatem la vânzare o maşină, ci un stil de viaţă, or dacă nu îi potrivim în funcţie de acest criteriu nu văd cum le-am găsi partenerul potrivit”.

Echipa are 40 de oameni - cupidoni, informaticieni care verifică profilele, coach în domeniul relaţiilor romantice şi oameni de vânzări - care lucrează de acasă, cei mai mulţi în Sudul Californiei, cea mai mare piaţă de astfel de servicii şi înaintea unor pieţe din San Francisco, New York City, Dallas, Denver, Miami, Atlanta, Toronto şi Londra.

Printre evenimentele la care sunt invitaţi membri agenţiei se numără reatreat-uri intime în Insula Necker a miliardarului Richard Branson şi petreceri date cu ocazia decernării premiilor Oscar şi Grammy.

În rest, munca de zi cu zi constă în principal în selecţia minuţioasă şi uneori delicată a candidaţilor.

„Era un tip pe care îl plăceam mult, cu o personalitate grozavă şi în general extrem de atrăgător. Dar primeam mereu acelaşi feedback: E nemaipomenit, dar dantura lui e groaznică. Mulţi nu au putut trece peste asta”, spune unul dintre IT-işti care a transmis subtil mesajul mai departe.

Majoritatea celor 800 de solicitări provin din traficul de căutare online şi aproximativ o treime din recomandări. Pentru a stabili potrivirea, Kelleher-Andrews şi echipa ei cercetează finanţele unui potenţial client, educaţia, starea civilă, istoricul întâlnirilor, trecutul familial şi traiectoria de carieră, după care programează interviuri pentru a evalua nivelul de seriozitate  şi farmecul personal.

Sunt acceptate mai puţin de 5% dintre candidaturi şi în prezent sunt aproximativ 600 de clienţi în întreaga lume cu contracte de unul până la trei ani, un procent aproape egal de bărbaţi şi femei bogate. Abonamentele de membru cu preţuri mai mari înseamnă un număr mai larg de potriviri, acces la coaching de relaţionare şi viaţă, o căutare externă a persoanelor care nu sunt deja în baza de date a companiei şi atenţie individuală din partea lui Kelleher-Andrews.

Fondatoarea Keler Internaţional cu fiica şi nepoata sa FOTO Michelle Groskopf / For The Times

Fondatoarea Keler Internaţional cu fiica şi nepoata sa FOTO Michelle Groskopf / For The Times 

Matchmakers sunt angajaţi cu normă întreagă şi sunt stimulaţi cu bonusuri pentru primele borne relaţiei; o logodnă valorează 2.500 USD. Kelleher-Andrews spune că compania a fost responsabilă pentru mii de căsătorii, 87% dintre clienţii ei „găsind dragostea”.

Benson Riseman, co-fondatorul firmei de tehnologie financiară Green Dot Corp., este unul dintre cei fericiţi pentru totdeauna. În 2010, înainte de a -şi lista la bursă compania, a început să se gândească la următoarea etapă a vieţii sale şi s-a gândit că angajarea unui matchmaker l-ar putea ajuta să găsească femeia potrivită.

„Întreaga idee  de a găsi pe altcineva care să mă reprezinte îmi era străină, dar m-am gândit că, ei bine, hai să amorsăm puţin pompa, să vedem nişte oameni şi să întâlnim o mulţime de oameni”, spune Riseman, 65 de ani, un filantrop . „Am muncit din greu pentru a ajunge unde sunt şi unde altundeva mi-aş putea folosi banii?”

A semnat cu Kelleher International în 2011, întâlnindu-se frecvent în primii ani.

„Am sărit cu ambele picioare şi de fiecare dată când a sunat telefonul şi mi-au spus: „O cunoaştem pe această doamnă...” I-am spus „OK, hai să mergem”, îşi aminteşte el. „A fost distractiv şi, în cea mai mare parte, a fost mai distractiv decât să stai acasă şi să mănânci Frosted Flakes în pat.”

În 2014, a fost potrivit cu o femeie care lucra în imobiliare de lux, discutând la telefon de două ori înainte de a se întâlni la Las Vegas pentru cină. Amândoi erau divorţaţi şi fiecare avea un fiu mai mare şi o fiică mai mică, o caracteristică comună care a ajutat la crearea unei legături de la început; s-au căsătorit trei ani mai târziu. „S-a potrivit din toate punctele de vedere”, spune Riseman.

Un alt fost client, o actriţă şi producător de la Encino, în vârstă de 55 de ani, câştigătoare a premiilor Emmy, a aplicat după ce a trecut printr-un divorţ.

„Întotdeauna mi-a fost teamă să intru pe oricare dintre site-urile de întâlniri”, spune ea. „Fiind o figură semi-publică – nu sunt o Nicole Kidman sau ceva de genul – am fost mereu de genul: „Dacă există un criminal în serie acolo?” Am vrut mai multă verificare a antecedentelor.”

În 2017, Kelleher International a încheiat un contract cu un fost director al QVC care s-a plâns mai apoi că a plătit o taxă de membru de 150.000 de dolari doar pentru a merge la o serie de întâlniri proaste, inclusiv una cu un antreprenor australian care a dus-o în Costa Rica şi Panama şi apoi a plecat cu fosta în aceeaşi zi în care s-a întors acasă. Un alt bărbat, enumerat în proces drept „Serial Lothario”, era un director din Fortune 500, care ar fi făcut-o hărţuit-o după câteva luni de întâlniri.

Kelleher-Andrews este conştientă de o slăbiciune fundamentală în modelul de afaceri de matchmaking: un meci câştigător între doi clienţi înseamnă încă doi clienţi pierduţi. Spre deosebire de populara aplicaţie de întâlniri Hinge, al cărei slogan este „aplicaţia de întâlniri concepută pentru a fi ştearsă”, Kelleher-Andrews nu caută o relaţie unică cu clienţii săi adânci şi bine conectaţi.

Aşa că se pregăteşte să lanseze un club social exclusiv în această vară, un abonament separat conceput pentru cei singuri şi cupluri care costă 50.000 de dolari (clienţii actuali de matchmaking vor fi acceptaţi). Va fi un amestec de filantropie, cină şi excursii luxoase menite să stimuleze prietenii profunde între membri - şi o legătură mai durabilă cu firma în sine. Dacă dragostea înfloreşte, cu atât mai bine.

„Îmi place să lucrez cu oameni bogaţi pentru că producem schimbări şi facem o diferenţă în lume”, spune ea, „şi dragostea este întotdeauna în centru”.

Stil de viață

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite