Test Drive Mazda CX-3 G150 Revolution 4WD

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De la o vreme ne tot trezim cu noi modele în oferta Mazda. Va trebi să mai inventez câteva rânduri înainte de a începe să sar în sus de bucurie. Mazda CX-3, atât de mult m-a bucurat acest model.De la o vreme ne tot trezim cu noi modele în oferta Mazda. Va trebi să mai inventez câteva rânduri înainte de a începe să sar în sus de bucurie. Mazda CX-3, atât de mult m-a bucurat acest model.

Dar, să vă mai spun că acest CX-3 îşi doreşte o parte din succesul lui Nissan Juke. Vorbim despre un crossover subcompact, unul construit pe platforma lui Mazda2. Ştiu, din poze nu pare, ai impresia că maşina este mai mare, dar în realitate descoperi o mică buburuză care reuşeşte să încarneze extrem de multe personalităţi într-o aceeaşi caroserie.

Îmi mai permit luxul unei mici paranteze. Luaţi-vă libertatea de a contempla liniile acestui crossover. Nu pream m-am întâlnit în ultimavreme cu un design atât de elaborat. Bravo Mazda! Limbajul KODO – Sufletul mişcării începe să îşi arate realul potenţial.

Dinamică

Din start, Mazda are o altfel de abordare, cel puţin în cazul acestui crossover/ SUV de clasă mică. Cam tot ce respiră pe piaţă în această zonă îşi face un titlu de glorie din downsizing, din propulsoare minuscule supraalimentate. Mazda vine cu două propulsoare. Primul, un SkyActive-D de 1.5 litri care oferă 105 CP şi 270 Nm. Apoi urmează un SkyActive-G de 2 litri oferit în două versiuni de putere. Noi am pus mâna pe cel de 150 CP... şi ne-am bucurat enorm.

Un propulsor de 2 litri, începem prezentările cu el. Chiar unul aspirat, care oferă 150 CP la 6.000 rpm şi un cuplu motor de 204 Nm la 2.800 rpm. În primul rând îmi era dor de un motor aspirat, de modul linear cum livrează puterea, de vivacitatea lui. Apoi am descoperit că acest 2 litri SkyActive-G de la Mazda este un propulsor extrem de reuşit. Şi am avut un prim zâmbet de satisfacţie. Modelul testat, un CX-3 în echiparea Revolution era echipat cu tracţiune integrală permanentă şi cutie manuală cu 6 trepte. 

CITESTE tot materialul si afla verdictul pe www.viteze.ro

Auto



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite