TEST DRIVE Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Hyundai Ioniq PHEV

Cu cel puţin două motoare şi acumulatori de dimensiuni medii, plug-in hibrizii au fost mereu modele cu greu accesibile din punct de vedere financiar pentru segmentul de mijloc, însă asta pare că începe să se schimbe. Cel mai bun reper în acest moment este Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid care, echipat extrem de bine, se poate cumpăra pentru 24.805 euro cu TVA după ce se scade bonificaţia de la Rabla Plus. Iată concluziile testului nostru.

Chiar dacă în momentul redactării acestui articol, Hyundai Ioniq PHEV este cel mai accesibil plug-in din România, sunt multe aspecte care m-au impresionat plăcut. În primul rând aş vorbi despre spaţiul interior generos, confortul bun la rulare, dar şi despre sistemul de propulsie eficient, cuplat standard la o cutie cu dublu ambreiaj. Însă, poate ar fi cazul să încep cu noul sistem multimedia care a făcut un salt uriaş faţă de ceea ce ştiam la Hyundai.

În primul rând trebuie apreciat ecranul generos dimensionat, cu o diagonală de 10,25 inchi, capabil să redea informaţiile într-o grafică modernă. Procesorul grafic este rapid, astfel încât nu există momente de întrerupere chiar şi dacă vorbim despre utilizarea intensă a hărţilor de navigaţie. În plus, ergonomia este atent studiată şi vei găsi imediat funcţiile căutate, logica meniurilor fiind una foarte bună, chiar dacă informaţiile sunt extrem de numeroase.

Sistemul multimedia este bine secondat de instrumentarul de bord digital, cu informaţii clare, bine poziţionate şi cu o grafică plăcută. Din acest punct de vedere, Ioniq a făcut un pas important faţă de generaţiile trecute de la Hyundai. Evident, conectivitatea este de top, incluzând Apple CarPlay şi Android Auto.

Testul complet, cu galerie foto şi detalii despre cum şi cât poate merge Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid poate fi citit în continuare pe ADEVĂRUL AUTO.

Video review

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite