Părerea Top Gear: Dacia Sandero are o prospeţime anti-fashion care o face chiar atractivă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Prezentatorul Top Gear a avut numai cuvinte de laudă pentru Dacia Sandero
Prezentatorul Top Gear a avut numai cuvinte de laudă pentru Dacia Sandero

Costă cât un Ford Focus la mâna a doua, însă este un automobil excelent indiferent de criteriul de analiză folosit, consideră britanicul James May, unul dintre prezentatorii showului televizat Top Gear.

Acesta s-a suit la volanul unei Dacii Sandero cu ocazia show-ului realizat în România.

"Dacă într-un anumit scenariu maşina ar ajunge un produs din categoria consumabilelor domestice, atunci automobilul pe care l-ai lua acasă ar fi Dacia Sandero", scrie James May într-un editorial dedicat maşinei produse de Renault în publicaţia britanică Telegraph.co.uk.

Prezentatorul de la "Top Gear", al doilea show ca audienţă după "Oprah", a avut numai laude la adresa automobilului produs de francezii de la Renault. "Dacia Sandero reprezintă esenţa unui automobil care se transformă într-o declaraţie de modă, un simbol al statusului, un accesoriu al vieţii de zi cu zi. Este un hatchback de dimensiuni medii care îşi face treaba, o propunere chiar şi pentru pasionaţii de automobile", scrie May.

"Există două perspective din care poţi privi maşina. Una este cea a unei maşini ieftine pentru oameni săraci, un exerciţiu calculat al unui producător oportunist, dar insuficient de bună pentru ceilalţi. Dar nu simţi asta", scrie May. Potrivit acestuia Dacia Sandero este perfectă prntru drumurile "rurale" din România.

O evoluţie uriaşă de la Dacia 1310

Pe drumurile din România, May a condus doar  varianta de 1.6 litri a Daciei Sandero. "Este o maşină bună. Este un mare pas înainte de la comunista Dacia 1310, bazată pe Renault-ul 12, care se mai află încă în circulaţie pe drumurile din România. Sandero exprimă libertate".

Potrivit britanicului tocmai utilitatea maşinii, "prospeţimea anti-fashion" o face atrăgătoare.

La capitolul puncte tari, britanicul a trecut preţul mic al maşinii, simplitatea designului şi plăcerea de a te afla la volanul ei.

May a idetificat şi câteva aspecte care ar putea fi îmbunătăţite la maşina produsă la uzina de la Mioveni: schimbătorul de viteze este cam "lung", ferestrele sunt puţin joase, iar volanul este "un pic cam subţire".

"Există două perspective din care poţi privi maşina. Una este cea a unei maşini ieftine pentru oameni săraci, un exerciţiu calculat al unui producător oportunist, dar insuficient de bună pentru ceilalţi. Dar nu simţi asta. Este un produs înviorător, cu un plăcut aer anti-fiţe. În fond, este o maşină. Şi este aici pentru a ne aminti ce înseamnă aceasta cu adevărat", încheie May.

Auto

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite