17 milioane de euro de la „Oameni pentru oameni“!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Gala „Oameni pentru oameni", ediţia a opta, a avut loc, marţi seara, la Hotel Marriott, cu sprijinul Adevărul Holding.

CLICK AICI PENTRU FOTOGALERIE

Cele 110 proiecte nominalizate în cadrul Galei au mobilizat resurse în valoare de peste 17 milioane de euro şi au însumat 1 895 770 ore de voluntariat. Gala Oameni pentru Oameni este un eveniment organizat de către Asociaţia pentru Relaţii Comunitare şi Camera de Comerţ Americană din România.

Adevărul Holding a susţinut evenimentul şi a prezentat pe durata înscrierii proiectelor pentru competiţie campania "Click! din inimă pentru copii", derulată de peste un an în sprijinul micuţilor grav bolnavi. „Presa dă şi veşti bune. Spre exemplu, Adevărul Holding prezintă prin publicaţiile sale în mod constant poveştile oamenilor care aleg să facă un bine comunităţii şi de aceea am ales să fim alături de Gala «Oameni pentru Oameni»", a declarat Simona David, director Corporate Affairs Adevărul Holding.

image

Câştigătorii Galei Oameni pentru Oameni 2011

Marele premiu al Galei Oameni pentru Oameni a fost acordat organizaţiei Salvează vieţi care a realizat un proiect cu două ţinte: popularizarea facilităţii fiscale dedicate celor care aleg să facă sponsorizări, necunoscută companiilor mici şi mijlocii şi atragerea sumei de 1.000.000 euro pentru crearea primului centru de excelenţă în tratarea cancerului la copii.

Cea mai de impact intervenţie în comunitate prin sponsorizare - Banca Transilvania a avut rezultate clare şi măsurabile ale proiectului Clujul are Suflet cu o contribuţie în valoare de 2.059.310 RON.

Cel mai bun program de voluntariat corporatist - Accor Hotels pentru implicare în proiectul Centrul PARADA de Formare şi Inserţie profesională pentru tineri în dificultate (în situaţie de stradă) cu o contribuţie în valoare de 129.500 RON si 1420 ore de voluntariat.

Cel mai bun program de cause related marketing - UniCredit Ţiriac Bank pentru proiectul Cardurile UNICEF - 1% pentru saloanele mama-copil având o contribuţie de 2.580.000 RON.

Cel mai bun program comunitar - RBS România s-a implicat în realizarea proiectului MoneySense - Program de educaţie financiară, având o contribuţie în valoare de 291.110 RON.

Cea mai bună campanie de atragere de fonduri - Salvează Vieţi pentru că a dus o campanie de atragere de fonduri pentru crearea primului Centru de excelenţă în tratarea cancerului la copii, cu 4.400.000 RON strânşi.

Cea mai bună campanie de voluntariat public - REACT pentru Campania de donare de sânge O Şansă pentru viaţă cu o contribuţie în valoare de 407.000 RON şi 87770 ore de voluntariat.

image

La categoria contribuţie individuală remarcabilă prin implicare într-un program de mobilizare de resurse - Dan Raican a câştigat pentru demersurile realizate în cadrul Asociaţiei AntiParkinson de a aduce în atenţia publică această problematică şi de a ajuta oamenii atinşi de această boală să-şi obţină drepturile.

Premiul pentru cea mai eficientă participare media în promovarea proiectelor de implicare socială, atragere de resurse şi voluntariat a revenit Pro TV pentru susţinerea proiectului HHC România şi deschiderea manifestată faţă de cererile de promovare a altor campanii sociale pe parcursul 2010.

Pentru cea mai inspirată investiţie în durabilitate Raluca Ouriaghli a primit premiul pentru contribuţia personală şi prin intermediul Ateliere fără Frontiere a proiectului Sacoşa de pânză a Asociaţiei Viitor Plus, proiect care susţine durabilitatea financiară a organizaţiei.

Premiul juriului a fost acordat către organizaţia HEARTizanat, care sprijină organizaţia "Trebuie" din Feteşti, singura instituţie ce ajută copiii cu dizabilităţi.

Premiul organizatorilor a fost câştigat de TENARIS, o companie care investeşte în creşterea de noi lideri, în educaţie şi în creşterea oportunităţilor într-o zonă în care îşi desfăşoară activitatea.

Premiul special pentru cel mai bun fundraiser/antreprenor social Iulian Văcărean, preşedinte, Asociaţia "Beneva", Bucureşti. A transformat o casă într-un spaţiu educaţional, cultural şi de încurajare a tinerilor antreprenori. A iniţiat şi dezvoltat un sistem simplu prin care se strâng fonduri pentru copiii bolnavi de cancer.

Premiul special la categoria de programe comunitare ale companiilor a fost acordat către Rompetrol Group pentru programul Împreună pentru fiecare, un program de grantmaking care a impresionat Juriul prin impactul proiectelor finanţate în domeniul sănătăţii şi mediului, în special în zona rurală investind 450 000USD în 2010.

Sponsorii acestei ediţii au fost Lafarge, Banca Comercială Română şi Fundaţia Post-Privatizare, partener instituţional al evenimentului.

image

Juriul Galei care a evaluat proiectele inscrise a fost format din:

Dana Deac, Director TVR 1
Andreea Roşca, Publisher Money Express
Oana Preda, Director Centrul de Resurse pentru Participare Publică
Elena Şerban, Director executiv Fundaţia Vodafone România
Georgiana Pogonaru, Director General ROMCOLOR 2000
Roxana Vitan, Executive Director Romanian-American Foundation
Camelia Săvoiu, Manager Comunicare Lafarge România
Radu Muntean, Regizor
Péter Barta, Director executiv Fundaţia Post Privatizare
Gabriel Zbârcea, Managing Partner Ţuca Zbârcea &Asociaţii
Georgiana Mincu, Specialist Relaţii Comunitare BCR
Dorel Şandor, Director Centrul pentru Studii Politice şi Analize Comparative
Simona David, Corporate Affairs Manager Adevărul Holding
Anca Harasim, Director executiv Camera de Comerţ Americană în România
Dana Pârţoc, Director executiv Asociaţia pentru Relatii Comunitare

Stil de viață

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite