UEFA și Disney continuă programul de susținere a fetelor pasionate de fotbal

0
Publicat:

UEFA și Disney au anunțat prelungirea până în 2027, a programului UEFA Playmakers inspirat de Disney. Prin această inițiativă paneuropeană, zeci de mii de fete cu vârste între 5 și 8 ani din întreaga Europă au fost înițiate până acum în lumea fotbalului. Din 2020, UEFA (Uniunea Asociațiilor Europene de Fotbal) a adus magia poveștilor Disney în rândul a peste 73.000 de fete din Europa, iar Encanto este cel mai recent film inclus în program.

Micuțele fotbaliste, susținute de UEFA și Disney
Micuțele fotbaliste, susținute de UEFA și Disney

UEFA Playmakers a avut un real impact în cadrul federațiilor naționale din întreaga Europă, acestea reușind să-și atingă obiectivul de a face mai multe fete să joace fotbal prin mișcare, joacă și povești și oferind fetelor o introducere sigură, distractivă și atragătoare în lumea fotbalului.

Inspirate din cercetările academice, sesiunile UEFA Playmakers se desfășoară în 47 de federații naționale în Europa, în peste 3.800 de locații. Peste 73.000 de fete au luat parte la programul care a format peste 5.200 de antrenori UEFA Playmakers.

Feedback-ul din partea fetelor, părinților și antrenorilor care participă la UEFA Playmakers demonstrează impactul extraordinar al programului în Europa:

● 96% dintre fete se bucură cu adevărat de sesiuni.

● 91% dintre fete vor să continue să joace fotbal.

● 94% dintre părinți ar recomanda ședințele altor părinți.

● 75,3% dintre părinți sunt mai încrezători că fiica lor va juca fotbal mai regulat după UEFA Playmakers.

● 71% dintre antrenori spun că au devenit un antrenor mai bun datorită colaborării cu UEFA Playmakers.

● 68% dintre antrenorii UEFA Playmakers sunt femei, iar 43% dintre aceștia nu au avut nicio experiență anterioară de antrenor atunci când s-au alăturat programului. Dintre cei 292 de formatori de antrenori, 63% sunt femei.

Deschizând calea pentru fete în fotbal

Povestea Playmakers este abia la început, iar UEFA se va baza pe acest imbold pentru a se asigura că fetele nu numai că sunt inițiate în fotbal, dar continuă să joace și ulterior. Principala ambiție a UEFA Playmakers este de a se asigura că fiecare centru Playmakers are o cale clară spre fotbal atât pentru jucătoare, cât și pentru antrenori. Pentru a realiza acest lucru, UEFA va sprijini asociațiile naționale cu experți dedicați care vor oferi sprijin prin mentori și programe de continuare.

În plus, UEFA va oferi un acces mai mare la conținutul UEFA Playmakers, permițând fetelor, familiilor și profesorilor să se bucure de activitățile UEFA Playmakers independent de sesiuni.

Bucuria fotbalului nu ține cont de vârstă sau sex
Bucuria fotbalului nu ține cont de vârstă sau sex

Țările care participă la programul UEFA Playmakers

Șapte țări au făcut parte din etapa inițială în februarie 2020: Austria, Belgia, Belgia, Norvegia, Polonia, România, Scoția și Serbia.

În mai puțin de patru ani, alte 40 de țări au aderat la program: Albania, Andorra, Armenia, Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cipru, Cehia, Estonia, Finlanda, Insulele Feroe, Georgia, Germania, Gibraltar, Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Kazahstan, Kosovo, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Malta, Moldova, Muntenegru, Irlanda de Nord, Irlanda, Republica Irlanda, Rusia, San Marino, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveția, Turcia, Ucraina, Țara Galilor.

„Suntem foarte încântați că UEFA Playmakers se prelungește pentru înca patru ani și vom continua parteneriatul cu Disney”, a declarat Nadine Kessler, director general pentru fotbal feminin în cadrul UEFA. „Îmbinarea activității fizice cu magia Disney s-a dovedit a fi o combinație câștigătoare pentru a introduce fetele în fotbal, pentru a implica părinții și pentru a oferi fiecărei fete posibilitatea de a experimenta bucuria frumosului nostru sport. Sunt entuziasmată să văd că în viitor vor apărea jucătoare profesioniste de fotbal care a căror dragostea pentru fotbal a început cu o sesiune Playmakers”.

Nicole Morse, vicepreședinte Brand and Franchise Marketing, Disney EMEA, a declarat: „Programul UEFA Playmakers inspirat de Disney a fost o colaborare atât de strălucită încât a fost evidentă nevoia de a o continua încă patru ani. A fost atât de satisfăcător să vedem că poveștile și personajele noastre feminine puternice, precum Vaiana și Elsa, sunt o adevărată forță a binelui, inspirând familiile și copiii să devină mai activi și să înceapă să iubească fotbalul. Feedback-ul din partea fetelor, părinților și antrenorilor a fost foarte bun și abia așteptăm să atragem noi audiențe cu poveștile noastre, începând cu noua poveste Encanto, care va fi lansată prin intermediul a 47 de federații naționale din întreaga Europă.”

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite