Marketing pe timp de pandemie. Un club a pus la vânzare bilete pentru un meci cu FC Corona, ca suporterii să poată ajuta

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Rot-Weiss Essen, echipă din al patrulea eşalon german FOTO Arhivă personală/Facebook
Rot-Weiss Essen, echipă din al patrulea eşalon german FOTO Arhivă personală/Facebook

Numeroase domenii sunt afectate de pandemia de coronavirus, fotbalul nefăcând excepţie. Totuşi, în acest timpuri, pe lângă solidaritatea şi empatia - elementele care ne pot salva, diferenţa o mai face şi creativitatea.

Cluburi din toată lumea au anunţat fie pierderi chiar de miliarde de euro, fie se tem de colaps financiar, în vreme ce jucătorii s-au trezit cu salariile reduse până la 50% sau în prag de şomaj.

Totuşi, există echipe care încearcă să se adapteze la vremurile pe care le traversăm. Concret, gruparea germană Rot-Weiss Essen, care evoluează în a patra ligă, a scos la înaintare o metodă pe deoparte inedită, pe de cealaltă amuzantă. Fostă campioană a Germaniei, în anul 1955 şi finalistă a Cupei, în 1994, clubul a scos la vânzare bilete pentru un meci fictiv cu FC Corona.

Mişcarea nu arămas fără ecou şi Rot-Weiss Essen a adunat destul peste 100.000 de euro, vânzând, pe lângă biletele „de acces” la meci şi produse pe care le comercializează, de regulă, la partide de fotbal, precum mâncăruri şi băuturi. 

Suporterii au salutat ideea şi au cumpărat aproximativ 4.100 de bilete, peste 7.500 de beri şi 3.300 de hot-dogi, astfel încât să-şi poată ţine în viaţă echipa pe care o simpatizează. În ceea ce priveşte biletele, au existat 28 vândute la sectorul VIP, unde un tichet a costat 100 de euro.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite