Maria Şarapova pierde trei contracte „grele“ de sponsorizare. Masha câştiga 23 de milioane de dolari pe an

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Şarapova era până ieri imaginea firmei Porsche
Şarapova era până ieri imaginea firmei Porsche

După ce a căzut un test antidoping, Maria Şarapova şi-a compromis imaginea, iar sponsorii au început, rând pe rând, să se disocieze de numele rusoaicei.

Cu un aspect fizic de invidiat şi cu o atitudine mereu corectă "politic" faţă de adversare sau faţă de public, Maria Şarapova a fost preferata sponsorilor, iar contractele de publicitate cu societăţi ca Nike, Porsche, Samsung, Avon, Tag Heuer sau Cole Haan i-au adus 23 de milioane de dolari anual.

Cu această sumă, Şarapova s-a detaşat în clasamentul câştigurilor obţinute în afara terenului de tenis, fiind sportiva cel mai bine plătită din lume şi pe locul 12 într-un clasament care cuprinde toţi sportivii, indiferent de gen. Şarapova câştiga cu un milion de dolari mai mult decât Lionel Messi din contracte de publicitate 

După ce a căzut controlul antidoping şi şi-a compromis imaginea, sponsorii din jurul Mariei au început să dea bir cu fugiţii. Primii care au dat semnalul au fost cei de la Nike, producătorul american de echipament sportiv având un contract pe opt ani cu Şarapova în valoare de 70 de milioane de dolari! Au urmat apoi elveţienii de la Tag Heuer şi germanii de la Porsche. 

Chiar şi fără aceste contracte, Şarapova nu e de plâns. Are 33 de milioane de dolari câştigaţi din tenis, iar averea ei este estimată în acest moment la 250 de milioane de dolari. 

[<a href="//storify.com/Alinavasile/maria-sarapova-a-picat-un-test-antidoping" target="_blank">View the story "Maria Şarapova a picat un test antidoping" on Storify</a>]

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite