Încă un sponsor fuge de Maria Şarapova, după ce rusoaica a fost depistat pozitiv. „Am decis să nu înnoim înţelegerea!“
0Maria Şarapova a fost depistată pozitiv la un control anti-doping efectuat la Australian Open, iar acest lucru a stârnit o adevărată furtună în cariera ei.
În mai puţin de 24 de ore de la comunicarea veştii, Maria a pierdut două contracte de sponsorizare foarte importante. După Nike, care a întrerupt colaborarea, şi Tag Heuer se dezice de rusoaică. Firma elveţiană a anunţat că nu va înnoi contractul cu jucătoarea de tenis Maria Şarapova, după ce aceasta a fost depistată pozitiv la Australian Open.
"Maria Şarapova a fost sub contract cu TAG Heuer până la 31 decembrie 2015. Am fost în discuţii să extindem colaborarea noastră. Însă ţinând cont de situaţia curentă, marca de ceasuri elveţiene a suspendat negocierile şi a decis să nu înnoiască înţelegerea", se arată în comunicatul firmei de ceasuri.
Şarapova, dopată. Ce suspendare au primit alţi jucători de tenis şi ce riscă ea
Ce lovitură! Maria Şarapova a picat un test antidoping! „Am făcut o greşeală uriaşă”