Emma Răducanu, milionară la 18 ani: A luat un cec uriaş şi e ţinta numărul 1 pentru marile branduri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Raducanu

În doar trei săptămâni, cât a durat participarea ei la US Open, încheiată cu un triumf istoric, viaţa Emmei Răducanu s-a schimbat complet. Din toate punctele de vedere!

Pe lângă faptul că, începând de luni, va înregistra un salt fabulos, de 127 de locuri, în noul clasament mondial, Emma Răducanu tocmai a devenit milionară în dolari! 

Pentru că triumful ei la US Open a fost răsplătit cu un cec în valoare de 2,5 milioane de dolari. Înainte de US Open, britanica de 18 ani câştigase doar 303.376 de dolari din tenis. Acum, pe lângă banii primiţi pentru triumful de la New York, Emma va avea încasări uriaşe şi din contracte de publicitate. Şi specialiştii în marketing estimează că, dacă va continua seria rezultatelor bune, Răducanu o poate depăşi pe Naomi Osaka, sportiva cu cele mai mari venituri din contracte de publicitate din lume. Potrivit Forbes, Osaka primeşte aproximativ 37,4 milioane de dolari din partea sponsorilor, în fiecare an.

„N-am mai primit atât de multe telefoane de la Hamilton încoace“

Într-o declaraţie oferită pentru The Guardian, Tim Crow, un consultant în marketing sportiv, care lucrează cu cei de la Coca Cola pentru contractelele lor de publicitate în fotbal, a dezvăluit că marile branduri sunt disperate să obţină semnătura Emmei Răducanu.

„N-am mai primit atât de multe telefoane de la reprezentanţii marilor branduri de la Lewis Hamilton încoace, când el şi-a început ascensiunea în Formula 1. Prin victoria de la US Open, Emma Răducanu tocmai a devenit cea mai căutată sportivă din Marea Britanie“, a spus Tim Crow.

Iar pe lângă rezultatele ei sportive excelente, potenţialul de marketing pe care îl are Emma se datorează faptului că e definiţia unei sportive multinaţionale: s-a născut în Canada dintr-un tată român şi o mamă chinezoaică, iar acum reprezintă Marea Britanie.

„Emma Răducanu poate fi comparată cu Naomi Osaka. Care s-a născut în Japonia. Tatăl ei e din Haiti, iar mama ei e japoneză. Şi a fost crescută în SUA. Şi tocmai din acest motiv, Osaka e atât de căutată de sponsori, care vor jucători cu potenţial de marketing în cât mai multe ţări. Iar Emma Răducanu e, practic, o jucătoare multinaţională. Potenţialul ei de marketing nu se rezumă la piaţa britanică“, a completat Tim Crow pentru The Guardian.

2 sponsori are Emma Răducanu, în acest moment: Nike furnizează echipamentul ei sportiv, iar Wilson rachetele de tenis  
Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite