„Te cunosc de undeva!“, lider de audienţă la debut. Câţi români s-au uitat la show-ul Antenei 1

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Show-ul „Te cunosc de undeva!“, care a debutat cu un nou sezon, sâmbătă, la Antena 1, a fost lider de audienţă, fiind urmărit de 1,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare, potrivit Paginademedia.ro.

Show-ul Antenei 1 a condus pe toate cele trei segmente – naţional, comcercial şi urban. Astfel, la oraşe, „Te cunosc de undeva!“ a fost vizionat de 896.000 de persoane (8,9 puncte rating şi 20,8% cotă de piaţă), în timp ce pe segmentul comercial a strâns o medie de 380.000 de persoane (7,6 puncte rating şi 22,2% cotă de piaţă). La nivel naţional, debutul show-ului a înregistrat un număr de 1.330.000 milioane de telespectatori (7,2 puncte rating şi 17,1% cotă de piaţă). Datele, oferite de paginademedia.ro, au fost calculate pentru intervalul orar 19.57 – 23.24.

Locul al doilea, la nivel naţional, a fost ocupat de Pro TV, cu 1.005.000 de telespectatori, ceea ce s-ar traduce prin 5, 5 puncte de rating şi 17,1 % cotă de piaţă. Poziţia a treia i-a revenit postului Kanal D, care a adunat în faţa micilor ecrane 829.000 de telespectatori (4, 5 puncte rating şi 10,6% cotă de piaţă).

Pe segmentul urban, Pro TV a stagnat pe cea de-a doua poziţie, cu 580.000 de telespectatori (5,8 puncte rating şi 13,5% cotă de piaţă). Kanal D s-a menţinut, de asemenea, pe poziţia a treia, cu 327.000 de telespectatori (3,2 puncte rating şi 7,6% cotă de piaţă).

Pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV s-a clasat pe cea de-a doua poziţie, cu 345.000 de telespectatori (6,9 puncte rating şi 20,2% cotă de piaţă). Kanal D a stagnat pe locul al treilea, cu 154.000 de telespectatori (3,1 puncte rating şi 9% cotă de piaţă).

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite