Serialul „Fear The Walking Dead“, difuzat în România, pe 24 august, simultan cu premiera din SUA VIDEO

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Serialul „Fear The Walking Dead“, difuzat în România, pe 24 august, simultan cu premiera din SUA FOTO Arhivă
Serialul „Fear The Walking Dead“, difuzat în România, pe 24 august, simultan cu premiera din SUA FOTO Arhivă

Noul serial „Fear the Walking Dead“, care va prezenta experienţa începutului apocalipsei zombi, va fi difuzat în România, la televiziunea americană AMC, pe 24 august, simultan cu premiera din SUA, arată Mediafax.

AMC şi AMC Global, reţeaua internaţională de televiziuni marca AMC, au anunţat că premiera mondială a noului serial „Fear the Walking Dead“ va avea loc pe 23 august, de la ora 21:00 ET/PT. Primul episod va fi difuzat la televiziunile AMC Global din lume simultan cu premiera din SUA.

În România, primul episod al serialului va putea fi urmărit subtitrat la televiziunea AMC, pe 24 august, de la ora 04:00, şi, în reluare, în aceeaşi zi, de la ora 23:00.

Şi următoarele cinci episoade ale primului sezon al serialului „Fear the Walking Dead“ vor fi transmise simultan cu AMC SUA şi vor fi redifuzate, de la ora 23:00.

Potrivit comunicatului, pe 7 septembrie este Ziua Muncii în SUA şi, în consecinţă, weekendul precedent, AMC va difuza o reluare a primelor două episoade ale „Fear the Walking Dead“. Astfel, al treilea episod din „Fear the Walking Dead“ va fi difuzat pe 14 septembrie. Finalul sezonului va avea loc, pe 5 octombrie, în ţările Europei Centrale şi de Est.

„Anticiparea din întreaga lume pentru «Fear the Walking Dead» a atins un crescendo şi suntem extaziaţi pentru difuzarea serialului pentru fanii din toată lumea în acelaşi timp cu SUA“, a declarat Bruce Tuchman, preşedintele AMC şi Sundance Channel Global. „Chiar dacă se află în Hong Kong, Bucureşti sau São Paulo, telespectatorii AMC vor putea să participe împreună la călătoria şi experienţa începutului apocalipsei zombi“, a mai spus Bruce Tuchman.

„Robert Kirkman, Dave Erickson şi fantasticii scenarişti, producători, actori şi echipa responsabilă pentru aducerea la viaţă a «Fear the Walking Dead» au lucrat din greu creând un serial cu totul diferit şi captivant“, a declarat, la rândul său, Charlie Collier, preşedintele AMC şi SundanceTV. „Luăm parte la «Fear» înainte de apariţia apocalipsei zombi cu o dinamică familială interesantă ca punct de început. După ani de planificare, faptul că suntem acum la doar şase săptămâni distanţă de a împărtăşi «Fear» cu lumea întreagă este cu adevărat incitant“, a mai spus Charlie Collier.

Serialul-pereche al „The Walking Dead“, cel mai urmărit show de televiziune din SUA în rândul adulţilor cu vârsta de 18-49 ani, „Fear the Walking Dead“ duce telespectatorii înapoi la începuturile apocalipsei zombi, în vremuri în care lumea se schimba rapid din motive necunoscute, înainte ca cineva să înţeleagă exact ce se întâmplă.

Robert Kirkman, Gale Anne Hurd, Greg Nicotero, David Alpert sunt producătorii executivi ai „Fear the Walking Dead“, iar David Erickson este showrunner-ul serialului produs de AMC Studios.

Acţiunea serialului se desfăşoară în Los Angeles şi îi are în distribuţie pe Kim Dickens, în rolul lui Madison, Cliff Curtis, în rolul lui Travis, Frank Dillane, în rolul lui Nick, Alycia Debnam-Carey, în rolul Aliciei, Elizabeth Rodriguez, în rolul Lizei, Ruben Blades, în rolul lui Daniel, Mercedes Mason, în rolul Ofeliei, şi Lorenzo James Henrie, în rolul lui Chris.

AMC Global s-a lansat la sfârşitul anului 2014 şi este disponibil în peste 125 de ţări şi teritorii din America Latină, Europa, Asia, Africa şi Orientul Mijlociu.

AMC este unul dintre cele mai populare şi premiate branduri de televiziune, care oferă telespectatorilor programe sub sloganul „Ceva mai mult“. AMC este şi singura televiziune din istorie premiată cu Emmy pentru „cel mai bun serial dramatic“ patru ani consecutiv. Printre cele mai apreciate seriale originale ale AMC se numără „Mad Men“, „Breaking Bad“ şi „The Walking Dead“.

Televiziunea AMC s-a extins la nivel internaţional în 2014, iar în Europa Centrală şi de Est a fost lansată în luna noiembrie a anului trecut.

În România, AMC Networks a schimbat imaginea televiziunii MGM în AMC la sfârşitul lui 2014.

AMC Networks International (AMCNI) - Central Europe, o unitate de operare a AMC Networks International, este una dintre cele mai importante companii internaţionale în domeniul audiovizualului şi a distribuţiei de televiziuni tematice, cu accent pe piaţa din Europa Centrală şi de Est.

Portofoliul actual al AMCNI - Central Europe include 12 branduri de televiziune din patru genuri - sport: Sport1, Sport2, SportM; copii: Minimax, Megamax; infotainment: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home; filme: AMC, Sundance Channel, Film Mania, Film Café. Televiziunile sunt programate pentru publicul, limbile şi pieţele locale şi sunt disponibile pe numeroase platforme, inclusiv HD, on demand şi dispozitive mobile.

AMC Networks International, divizia globală a AMC Networks, oferă programe de divertisment pentru abonaţii din peste 140 de ţări şi teritorii, inclusiv în Africa, Asia, Europa şi America Latină.

Pe lângă faptul că este distribuită în America de Nord, televiziunea AMC este disponibilă în peste 125 ţări şi teritorii din Europa, Asia, America Latină, Africa şi Orientul Mijlociu.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite