Românii talentaţi vs. „Iisus din Nazaret“: cine a câştigat în audienţe

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În Vinerea Mare, „Românii au talent“ s-a luptat în audienţe cu partea a doua a filmul tradiţional de Paşte „Iisus din Nazaret“, difuzat pentru prima oară de Antena 1, care reuşeşte chiar şi după zecile de difuzări din ultimii 20 de ani să aducă cifre foarte bune.

Aseară, Pro TV a fost lider de audienţă incontestabil, cucerind toate targeturile de public, arată Pagina de media. „Românii au talent“ a ţinut în faţa televizoarelor o medie de 2,2 milioane de privitori, la nivelul întregii ţări. Kanal D s-a clasat pe locul al doilea cu serialul turcesc „Dragoste infinită“, fiind urmat îndeaproape de Antena 1 cu „Iisus din Nazaret“ (în jur de 990.000 de persoane). Deşi a fost pe locul al treilea, Antena 1 s-a bucurat de o creştere importantă în audienţe, având în vedere că pe intervalul cu „Românii au talent“ nu reuşea să depăşească media de 500.000 de telespectatori. În minutul de aur (22.23), „Românii au talent“ a ţinut în faţa micilor ecrane 2,9 milioane de români.

Pe segmentul urban, Pro TV a fost urmărit de 1,1 milioane de telespectatori, fiind urmat tot de Kanal D cu 500.000 de persoane şi de Antena 1 cu o medie de 400.000 de telespectatori, mai mult decât în alte seri de vineri.

La nivelul publicului comercial, peste 500.000 de persoane au fost cu ochii pe „Românii au talent“, iar Antena 1 a reuşit să se claseze pe locul al doilea cu aproape 200.000 de telespectatori. Kanal D a adus în faţa televizoarelor 130.000 de persoane cu vârste cuprinde între 18 şi 49 de ani.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite