Reality show-ul „Supravieţuitorul“ va fi produs de aceeaşi companie cu care Pro TV a colaborat pentru „Visuri la cheie“
0
Show-ul „Survivor/ Supravieţuitorul“, pe care Pro TV urmează să îl lanseze, va fi produs de aceeaşi companie cu care postul de televiziune a colaborat pentru realizarea producţiei „Visuri la cheie“. Înscrierile pentru emisiune au început de la sfârşitul anului trecut, dar Pro TV nu a anunţat data premierei.
Formatul internaţional „Supravieţuitorul“, va fi produs pentru Pro TV de către o companie cu care postul de televiziune a colaborat şi pentru alte programe, arată paginademedia.ro. Astfel, potrivit informaţiilor sursei citate, compania Zucchero se va ocupa de viitoarea emisiune, aceeaşi firmă cu care Pro TV a colaborat pentru realizarea producţiei „Visuri la cheie“. Atât Pro TV, cât şi Zucchero nu au comentat informaţia.
Potrivit site-ului de prezentare, Zucchero a fost înfiinţată în ianuarie 2007 de către Bogdan Nicolescu şi Marian Ene. De-a lungul timpului, s-au ocupat de producţii precum „Vrei să fii milionar?“ (pe care l-au produs şi pentru Republica Moldova, pentru Kanal D şi pentru Prima TV), „De tot râsul“ (Antena 1), „Familii în impas“ (pentru TVR), „Bătrâni şi neliniştiţi“ (pentru Prima TV) şi „Roata norocului“ (cinci sezoane pentru Kanal D).
Reprezentanţii postului Pro TV au confirmat oficial achiziţionarea formatului „Survivor“, la sfârşitul anului 2015, după ce site-ul paginademedia.ro anunţase în prealabil că televiziunea a înregistrat marca la OSIM. De altfel, Pro TV a dat startul înscrierilor, însă nu a oferit detalii despre locul în care va fi filmată emisiune şi nici despre data premierei.
În show-ul „Survivor“ 16 concurenţi îşi vor disputa premiul cel mare pe o insulă pustie, având la dispoziţie resurse minime. Aşadar, timp de câteva săptămâni, 16 persoane vor fi trimise pe o insulă pustie şi vor trebui să se descurce cu resurse minime. Camerele de filmat le vor urmări fiecare pas, în încercarea concurenţilor de a trece peste condiţiile nu întotdeauna prietenoase din show, în cursa pentru a deveni „Supravieţuitorul“ şi câştigătorul premiului pus în joc.
Formatul „Survivor“ este un adevărat fenomen, odată cu acesta fiind lansat genul reality-show în televiziune şi continuă să reprezinte piesa de rezistenţă în orice strategie de programare a unei staţii TV. „Survivor“ este un format care aparţine Castaway Television, iar Pro TV a achiziţionat licenţa de producţie şi difuzare pentru România.
Formatul este difuzat în întreaga lume, peste 50 de teritorii având licenţa pentru producţia locală a show-ului. „Survivor“ este unul dintre puţinele formate care reuşeşte să înregistreze rezultate de audienţă record în toate teritoriile în care este difuzat. Câştigător a şapte premii Emmy, în unele teritorii, show-ul a ajuns la sezoanele 14, 15, 16 şi chiar 30!
De altfel, Pro TV a anunţat deja startul înscrierilor: „Ai ce trebuie? Trimite la adresa de email supravietuitorul@protv.ro un mesaj cu detalii despre tine şi de ce vrei să participi la acest show şi poţi deveni primul supravieţuitor al României“, se arată în comunicatul postului.