Pro TV pică în topul audienţelor din prime-time: debutul noului sezon „Chefi la cuţite“ şi „Exatlon“, primele locuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În ciuda schimbării de strategie, Pro TV a picat pe locul trei în topul audienţelor odată cu debutul noului sezon „Chefi la cuţite“, care a plasat Antena 1 pe primul loc în preferinţele tinerilor şi orăşenilor.

Pro TV, care luni a programat un film în locul reality show-ului matrimonial „Mă însoară mama“, prezentat de Cove, a fost pe locul trei pe toate targeturile de audienţă în prime-time, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro

Kanal D s-a impus la nivel naţional cu reality show-ul de aventură „Exatlon“, care a ţinut în faţa micilor ecrane o medie de 1,5 milioane de telespectatori. Debutul celui de-al cincilea sezon al emisiunii culinare „Chefi la cuţite“ a plasat Antena 1 pe locul doi, fiind urmărit de aproape 1,1 milioane de români. 

Podiumul a fost completat de Pro TV, care nu a reuşit să atingă milionul de telespectatori (937.000) cu filmul „Cod Roşu la Casa Albă“, cu Gerard Butler şi Morgan Freeman. 

La oraşe, Antena 1 şi Kanal D au fost aproape la egalitate, cu 698.000, respectiv 685.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a fost urmărit de 478.000 de orăşeni. 

Debutul „Chefi la cuţite“ a fost preferat şi de publicul tânăr, înregistrând o audienţă de 385.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. „Exatlon“-ul a fost tot pe poziţia secundă la nivel comercial, cu 324.000 de privitori, iar Pro TV a fost urmărit de 243.000 de telespectatori. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite