„MasterChef“ a „fiert“ concurenţa cu audienţa
0Oalele, tigăile şi spiritele s-au încins şi în cea de-a doua ediţie a noului sezon „MasterChef“, de la Pro TV, astfel că postul a fost lider de audienţă marţi seara, cu cifre în urcare faţă de săptămâna trecută.
Pro TV a condus în topul audienţelor pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. La nivel naţional, emisiunea „despre pâine şi circ“ a fost urmărită în medie, pe minut, de 2.233.660 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating de 12,1 şi unei cote de piaţă de 21,5 %.
Postul a câştigat aproape 200.000 de spectatori faţă de săptămâna trecută, când programul era urmărit de 2.049.000 de români (11, 1 puncte de rating). Pe locul următor la nivel naţional s-a clasat Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Feriha", iar podiumul a fost completat de Antena 1.
Şi publicul din oraşe a preferat intrigile de la „MasterChef", postul Pro TV fiind urmărit de 1.290.300 de telespectatori (12,7 puncte de rating şi 22,7 % cotă de piaţă), în urcare faţă de prima ediţie (1.223.000 de telespectatori - 12,1 puncte de rating). Kanal D şi Antena 1 au făcut o rocadă pe targetul urban, astfel că orăşenii au preferat un film cu van Damme în locul serialului turcesc.