Grupul Pro, cea mai importantă schimbare de la înfiinţare: denumiri şi identităţi noi din toamnă. Cum ar putea arăta cele şase posturi FOTO

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cele şase televiuni ale grupului Pro urmează să treacă prin cea mai important schimbare de la înfiinţare până în prezent, oficiali postului făcând precizări în acest sens.

Denumiri şi identităţi noi 

Grupul Pro urmează să treacă prin cea mai importată schimbare a sa de la înfiinţare. Astfel, grupul pregăteşte, pentru această toamnă, schimbarea denumirilor celor şase televiziuni din trust, sub umbrela aceluiaşi univers Pro, în acest sens înregistrând deja anumite mărci şi identităţi vizuale la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM). „În această toamnă, universul Pro îşi propune să reunească toate canalele TV din grup sub acelaşi concept grafic, vizual, dar şi la nivel de denumiri“, spun oficialii postului într-un comunicat de presă.

Grupul Pro va avea o singură identitate, un singur concept, în lumina căruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor şase canale TV, adică Pro TV, Acasă TV, Acasă Gold, Pro TV Internaţional, Sport.ro şi Pro Cinema. 

Cesnavicius: „Ne dorim ca universul Pro să devină mai mare să fie perceput ca un întreg“ 

„Până în acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distinctă. Din această toamnă, ne dorim ca universul Pro să devină mai mare, mai puternic, iar grupul Pro să fie perceput ca un întreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogată şi ne dorim ca fiecare dintre acestea să funcţioneze sub aceeaşi umbrelă Pro. În două cuvinte, suntem Pro“, a declarat şi Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, în comunicatul de presă.

Pentru această schimbare, Pro TV a înregistrat deja mai multe mărci la OSIM. Printre acestea se numără Pro 2, Pro X şi Pro Gold, potrivit extraselor de la OSIM consultate şi publicate pe blogul lui Paul Nistor, citat de paginademedia.ro. Pe lângă aceste nume noi, la OSIM sunt înregistrate şi mai multe variante grafice pentru brandul umbrelă Pro. 

image

FOTO paulnistor.ro 

Grupul Pro va continua să inoveze şi să reprezinte o sursă de inspiraţie şi încredere pentru telespectatorii din România. Prin această abordare, Pro va fi perceput ca o structură omogenă, care oferă informaţii, divertisment şi programe special gândite pentru toţi telespectatorii din România, se mai specifică în comunicat. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite