Care sunt cele mai ascultate matinale de la radio: Kiss FM şi Radio ZU domină audienţele în Bucureşti şi în ţară

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Râzi cu Sergiu şi Andrei“ şi „Morning ZU“ şi-au disputat primele locuri în topul audienţelor înregistrate de matinalele de la radio, potrivit ultimul val de măsurare care a acoperit perioada august-decembrie 2017.

NAŢIONAL

Potrivit ultimelor date de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă, la nivel naţional, între orele 7.00 şi 10.00 dimineaţa, cei mai mulţi români au ascultat programul de la Kiss FM, prezentat de Sergiu Floroaia şi Andrei Ciobanu (între timp, Sergiu Floroaia a ieşit din program şi a intrat Ionuţ Rusu), respectiv o medie totală de peste 1,1 milioane de ascultători, dintre care 830.000 cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani (publicul comercial), arată Pagina de Media.

Radio România Actualităţi s-a clasat pe locul al doilea, cu peste un milion de ascultatori, însă pe publicul tânăr s-a clasat pe locul 4 (267.000 de ascultători).

La nivelul întregii ţări, „Morning ZU“, cu Mihai Morar şi Daniel Buzdugan, a plasat Radio ZU pe locul al treilea, la o diferenţă de 30.000 de ascultători faţă de Radio România pe publicul total, dar pe locul al doilea în ce priveşte publicul tânăr din întreaga ţară.

„Deşteptarea“ de la Europa FM, cu Vlad Petreanu şi George Zafiu, a reuşit să ocupe poziţia a treia pe publicul comercial, cu o medie de 510.800 de ascultători.

Pe locul 6 se află Pro FM, cu „Dimineaţa Blană“ (Ramona şi Coţofană i-au înlocuit din septembrie pe Greeg şi Onuc) cu un total de 400.000 de ascultători, dintre care 220.000 sunt tineri, ceea ce îl coboară pe locul 8 la nivelul publicului comercial, în timp ce Magic FM îi ia poziţia a 6-a pe acest taget (231.300 de ascultători tineri). 

„Virgin Tonic“, matinalul prezentat de Shurubel, Ionuţ şi Bogdan la Virgin Radio, e în top 5 pe comercial, deşi pe publicul total e abia pe 10: cea mai mare parte a ascultătorilor sunt tineri: 250.000 din 290.000.

BUCUREŞTI

Matinalul de la Radio ZU este primul în Bucureşti, cu o medie de 146.000 de ascultători, dintre care 113.000 public tânăr, între 18 şi 49 de ani. 

Radio România Actualităţi este pe poziţia a doua la publicul total (144.000 de ascultători), însă foarte puţini sunt tineri: doar 27.000, ceea ce face ca în clasamentul pe comercial să se claseze pe locul 9.

Matinalul de pe Europa FM are locul 3 în Capitală, atât în clasamentul general (90.000 de ascultători), dar şi pe publicul comercial (55.000).  

Liana Stanciu ţine Magic FM pe poziţia a 4-a, pe ambele targeturi (88.000 în total, din care 50.000 public tânăr).

Matinalul Kiss FM este pe locul 5 în clasamentul general (84.000 de ascultători), însă are un procent foarte bun de tineri, ceea ce îl ridică pe locul 2 pe publicul comercial (63.000).

Rock FM ocupă locul 6 pe ambele targeturi cu „Morning Glory“, prezentat de Răzvan Exarhu. 

Virgin Radio a reuşit să ocupe poziţia a 5-a pe publicul tânăr din Bucureşti, cu 43.000 de ascultători dintr-un total de 51.000 (locul 7).

Pro FM ocupă locul 8 în Bucureşti (total de 47.000 de ascultători), însă cu un public tânăr redus (14.600), care îl plasează pe locul 11 pe comercial.

Matinalul de la Radio Guerrilla, prezentat de Mihai Dobrovolschi, stă mai bine pe publicul comercial, decât la general. Din totalul de 40.000 de ascultători matinali (locul 10), Dobrovolschi are 36.000 din publicul comercial (locul 7). 

Şi la Digi FM predomină publicul comercial dimineaţa, la matinalul lui Bogdan Miu şi Cătălin Striblea: aproape 34.500 de ascultători tineri (locul 8) din totalul de 36.500 (locul 11).

URBAN

Matinalul Kiss FM este cel mai ascultat program radio la oraşe, cu o medie de peste 750.000 de ascultători, fiind pe primul loc şi pe publicul comercial (544.000).

Radio ZU este pe poziţia a 3-a pe publicul total (670.000), dar pe locul 2 în topul comercial (503.600).

Matinalul Radio România Actualităţi este pe locul 2 pe publicul total, dar are un loc mult mai jos pe publicul comercial (locul 6): din 680.000 de ascultători, doar 160.000 au între 18 şi 49 de ani.

Au poziţii mai bune pe publicul comercial matinalurile Europa FM, Virgin Radio, Digi FM şi Rock FM.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite