Care a fost cel mai vizionat post în prima lună a anului. România TV, cea mai urmărită televiziune de ştiri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Conform audienţelor înregistrate în prime-time în luna ianuarie 2020, televiziunile din România au obţinut, cu mici excepţii, ratinguri în creştere.

Paginademedia.ro a publicat audienţele televiziunilor din România, înregistrate în luna ianuarie 2020, în intervalul orar de maximă audienţă, 19.00-23.00. 

La nivel naţional, Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o medie de peste 1,5 milioane de telespectatori în fiecare seară. 

Al doilea cel mai vizionat post generalist a fost Kanal D, care a urcat în top cu serialele turceşti, având peste 1,3 milioane de spectatori şi trimiţând Antena 1 pe poziţia a treia. 

Antena 1 a fost printre puţinele posturi care au scăzut în audienţe în luna ianuarie. Postul Intact a ţinut în faţa televizoarelor, cu reluări din „iUmor“ şi „Nea Mărin – Poftiţi pe la noi“, puţin peste un milion de privitori, în scădere cu mai bine de 150.000 de telespectatori. 

În ceea ce priveşte televiziunile de ştiri, România TV a fost postul cu cei mai mulţi telespectatori, la nivel naţional, cu o medie de 600.000 de privitori din întreaga ţară, în prime-time. 

A urmat Antena 3, care a fost la distanţă, cu o medie de 385.000 de persoane din întreaga ţară. B1 TV a fost în uşoară creştere, de pe poziţia 15 în clasamentul general, pe 13, cu o medie de 113.000 de privitori. Imediat după a fost Digi24, cu cifre aproape la egalitate. 

La nivel urban, Pro TV s-a clasat tot pe primul loc şi a obţinut o medie de aproape 800.000 de telespectatori, în creştere faţă de luna decembrie. Antena 1 a ieşit pe minus şi la oraşe, declin care a trimis televiziunea pe locul al treilea în audienţe, cu 488 de mii de privitori. Kanal D a fost pe plus, clasându-se pe locul doi, cu o medie de peste 540 de mii de telespectatori în prime-time datorită serialelor turceşti ca „Gulperi“ şi „Mă numesc Zuleyha“. 

România TV şi Antena 3 completează top cinci al celor mai urmărite televiziuni, în prime-time, la oraşe. RTV a avut o medie de 325 de mii de orăşeni, în prime-time, în timp ce Antena 3 a avut 244 de mii. 

Pe publicul comercial, podiumul este acelaşi ca în celelalte luni din an. Pro TV a ocupat poziţia fruntaşă, cu o medie de 385 de mii de privitori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Postul a fost în creştere faţă de luna decembrie, când era urmărit de 350.000 de persoane. Antena 1 a scăzut în luna ianuarie, cu câteva zeci de mii de persoane, ţinând în faţa televizoarelor aproape 230.000 de persoane. Kanal D, de pe poziţia a treia, a crescut până la o medie de 170.000 de persoane. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite