Românii se pregătesc pentru „Violetta Live“: peste 200 de copii au dansat pe terasa mall-ului Promenada

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Protagoniştii spectacolului  „Violetta Live“ FOTO Disney Channel
Protagoniştii spectacolului  „Violetta Live“ FOTO Disney Channel

Pe 3 iunie, peste 200 de copii, fani „Violetta“, împreună cu vedeta locală Disney din „I Love Violetta“, Andra Gogan, s-au strâns pe terasa mall-ului Promenada din Bucuresti pentru a arăta lumii cum se pregătesc pentru concertul „Violetta Live“. Ei le-au dedicat un moment de dans special idolilor lor din îndrăgitul serial de la Disney Channel, „Violetta“, demonstrând cât de nerăbdători sunt să îi vadă cântând live pe scenă, pe 2 septembrie.

Actorii din „Violetta“ au cucerit inimile audienţei tinere din România în ultimii doi ani, serialul ocupând prima poziţie în intervalul orar în care este difuzat, în rândul copiilor cu vârsta cuprinsă între 4 şi 14 ani. Aşadar, pentru fanii români, şansa de a-şi vedea personajele preferate live pe scenă, în timpul concertului „Violetta Live“, va fi cu siguranţă o experienţă unică în viaţă.

Spectacolul îi va avea ca protagonişti pe vedetele din distribuţia originală a serialului - Martina Stoessel (Violetta),  Jorge Blanco (Leon),  Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmila),  Candelaria Molfese (Camila),  Samuel Nascimento (Broduey) şi Alba Rico Navarro (Naty). 

Concertul va include, de asemenea, o trupă de nouă dansatori foarte energici, o formaţie de cinci instrumentişti, decoruri şi lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante şi costume uimitoare.

„Violetta Live“ se află în prezent în America Latină, în cadrul turneului internaţional din 2015 şi va reveni în Europa în toamnă, cu zece spectacole programate în Europa Centrală şi de Est, inclusiv în România, pe 2 septembrie, de la 19:30, la Arena Naţională din Bucureşti.

Biletele sunt disponibile online pe www.myticket.ro şi www.eventim.ro, precum şi în reţeaua magazinelor Diverta.

Serialul „Violetta“ s-a bucurat rapid de succes în toate pieţele unde a fost lansat. Considerat prima „telenovelă“ pentru copii, serialul a atras telespectatorii cu povestea Violettei,  o tânără talentată care revine în oraşul natal, Buenos Aires, după ce a trăit câţiva ani în Europa, şi reuşeşte să facă faţă provocărilor şi schimbărilor dramatice din viaţa de adolescentă, pe acorduri muzicale şi în ritm de dans.

Andra Gogan, alături de fanii serialului  „Violetta“, la Mall Promenada din Bucureşti FOTO Disney

Violetta 2 FOTO Disney

Dublat în 15 limbi, Violetta a fost urmărit de peste 45 de milioane de persoane în perioada octombrie-decembrie 2014. Violetta s-a clasat pe locul I în rândul personajele preferate ale fetelor cu vârsta cuprinsă între 6 şi 14 ani, în sudul Belgiei, Franţa, Italia, Polonia şi Spania.

„Violetta“ a avut un succes imens şi cu produsele personalizate, în diverse categorii precum articole de modă, produse pentru casă, papetărie, accesorii, cosmetice, jucării, electronice, cărţi şi reviste, înregistrând vânzări de peste 3 milioane de cărţi şi un milion de jurnale numai în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Artiştii din „Violetta“ au obţinut numeroase discuri de platină, cu vânzări de peste 2 milioane de unităţi în lumea întreagă.  

„Violetta“ are peste 350 de milioane de vizualizări pe YouTube, la nivel global, înregistrând mai multe căutări pe YouTube decât Justin Bieber în Italia, Spania şi Franţa.

Showbiz



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite