Clotilde Armand dezvăluie câţi bani au fost plătiţi pentru spotul cu Spitalul de Urgenţă, interzis de CNA. Câte zeci de mii de euro au luat televiziunile şi site-urile

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aproximativ 300.000 de euro din fonduri publice au mers către posturi de ştiri, dar şi site-uri, pentru spotul cu Spitalul de Urgenţă, interzis de CNA, aceşti bani fiind plătiţi de Primăria Sectorului 1, susţine noul edil al Sectorului 1, Clotilde Armand.

„Despre activitatea acestei companii (n.r. - Compania de Investiţii) nu stie nimeni nimic de mai bine de doi ani. Am discutat cu conducerea si am aflat cu ce s-a ocupat. De exemplu, am aflat cat a platit pentru spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu exista difuzat la televiziuni; ce buget are compania; ce investitii au facut in ultimii 2 ani etc”, a scris pe pagina sa de Facebook primarul Sectorului 1, Clotilde Armand.  

Conform primarului Sectorului 1, Clotilde Armand, Compania de Investiţii, aflată în subordinea Primăriei, a plătit sute de mii de euro pentru a promova spotul cu Spitalul de Urgenţă.

- B1 TV: 100.050 Euro pentru 667 spoturi;

- Luju.ro: 50.000 Euro;

- Luis Lazaurs Live: 30.000 Euro;

- Romania TV: 69.000 pentru 75 spoturi;

-  Digi 24: 69.000 pentru 75 spoturi 

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite