Păţania unei femei care a cumpărat un BMW X5, second hand, de 27.000 de euro. Ce a descoperit chiar a doua zi

Păţania unei femei care a cumpărat un BMW X5, second hand, de 27.000 de euro. Ce a descoperit chiar a doua zi

Femeia susţine că problemele au continuat şi că autoturismul a mai ajuns de câteva ori în service.

O femie din Bucureşti care a cumpărat de la o firmă de leasing un BMW X5, din 2011, adus din Germania, a descoperit că vehiculul a trecut prin 7 accidente, iar numărul de kilometri nu era cel real. După mai multe luni, cu nenumărate reparaţii, ea a a făcut şi câteva sesizări la Parchetul de pe lângă Judecătoria Buftea şi la Autoritatea pentru Protecţia Consumatorilor.

Ştiri pe aceeaşi temă

În decembrie anul trecut, femeia plătit o primă rata de 15.000 de lei, urmând ca timp de 56 de luni, să achite câte 2.100 de lei. În total, în jur de 27.000 de euro. A ajuns acasă, cu maşina, pe 23 decembrie, dar susţine că problemele au început chiar de-a doua zi, conform unui material realizat de ″Inspectorul Pro″⁣, publicat pe site-ul stirileprotv.ro.
 
„În faţa curţii s-a întâmplat, a apărut brake fluid, lichidul de frână, după care a apărut engine, cu motorul şi ne-a tăiat puterea la maşină. Mergeam cu BMW-ul pe drum cu 10-20 la oră maxim. Am mers la service, au deschis capota şi au zis da, într-adevăr lichidul de frână este negru praf, plin de mizerie, ar trebui schimbat”, povesteşte femeia.
 
Autoturismul a ajuns pentru reparaţii într-un service ales de firmă, însă că problemele au continuat şi a mai ajuns de câteva ori în service.
 
Timp de 6 luni cât a avut garanţie, cheltuielile au fost acoperite de firma de leasing, ai căror reprezentanţi i-ar fi spus femeii că înainte de a-i preda maşina în decembrie, s-ar fi făcut o revizie de câteva zeci de mii de lei. Atunci, printre altele, bateria ar fi fost înlocuită, cutia de viteze verificată, iar trapa reparată. 
 
„Bateria când au schimbat-o, nu au schimbat-o cu o baterie care să fie compatibilă cu BMW-ul şi dă nişte erori, sunt foarte multe dintre problemele pe care au zis că le-au reparat şi apar în continuare. (...) Cred că nu a existat lună să nu merg de două ori în service”, a mai spus ea.
 
Puşi în faţa atâtor probleme, oamenii au verificat maşina, şi au aflat că autoturismul a avut un accident în Germania, în 2013, dar şi că kilometrajul a fost modificat. Conform raportului, în octombrie 2013, maşina avea 114.127 de kilometri, iar în februarie 2014 avea 61.544 de kilometri. Este de altfel, luna înmatriculării în România.
 
Au continuat cu Registrul Auto Român, unde oamenii au descoperit că autoturismul a avut în România, alte 7 accidente auto, cu reparaţii estimate la 20 de mii de euro.
 
O altă greşeală pe care femeia o regretă este că a semnat contractul de leasing operaţional, fără să îl citească cu atenţie. În acest document, firma nu îşi asumă asuma răspunderea pentru eventualele defecţiuni apărute după predarea maşinii. Iar la final, dacă vrea să devină proprietarul autoturismului, trebuie să mai achite o taxă reziduală de 8 mii de euro.
 
Mai mult, femeia a semnat un act prin care admite că ştie că ce apare în bord nu este kilometrajul real al autoturismului.
 
Ea ar vrea să predea maşina, dar nu reuşea să dea de nimeni până acum, totuşi recent a primit un mail de la firma de leasing prin care este invitată la o discuţie, în cursul săptămânii viitoare.
 
Ea a făcut sesizări la Parchetul de pe lângă Judecătoria Buftea şi la Autoritatea pentru Protecţia Consumatorilor. Nu a primit încă răspuns.
 
Firma de leasing a fost anchetata în 2018, de poliţiştii şi procurori, suspectata fiind că şi-ar fi înşelat clienţii cu maşini rulate, cărora le-ar fi modificat kilometrajul.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările