După inaugurarea cu succes a celor şase magazine pe 17 octombrie, suntem convinşi că  Brico Dépôt este un format adecvat pentru a fi extins în România. Avem o strategie dinamică, iar scopul nostru este să menţinem lucrurile în mişcare. În timp ce ne continuăm avansul pe piaţă, suntem deschişi către noi parteneriate. În acest moment suntem în discuţii cu potenţiali parteneri pentru a optimiza spaţiul din magazinele existente. Formatul  Brico Dépôt se concentrează în special pe eficienţă, astfel încât am decis că închirierea spaţiilor libere din magazinele noastre este cea mai bună soluţie pentru a le exploata potenţialul la maximum, spune Patrick Papot, Deputy CEO Romania, Brico Dépôt.

În acord cu strategia sa de business, managementul Brico Depot ia în considerare închirierea spatiilor rămase libere după transformarea magazinelor.

Brico Dépôt, deţinut de compania britanică Kingfisher plc, operează în prezent în opt puncte comerciale: trei în Bucureşti – Pantelimon, Orhideea şi Chiajna, şi magazinele deschise la mijlocul lunii octombrie în ţară, la Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea.

În magazinele Brico Depot, lucrători comerciali înalt specializaţi, sunt prezenţi in permanenţă cu informaţii utile şi exhaustive pentru clienţi. Depozitele sunt structurate într-un format uşor de parcurs, cu trei zone principale - materiale de construcţii şi renovări, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor – şi îşi deschid uşile în fiecare zi de la ora 07:00.