A început construcţia primului circuit auto din România. Piloţi din toată lumea vor concura în Bucureşti

A început
construcţia primului circuit auto din România.
Piloţi din toată lumea vor concura în Bucureşti

Cea mai mare pistă auto din România va fi amenajată în nordul Capitalei. FOTO Adevărul

„Băneasa Drift Arena” este proiectul care a început în această duminică în Capitală şi în urma căruia trebuie să rezulte primul circuit auto din România. Astăzi au sosit în Bucureşti, primele camioane încărcate cu elemente de infrastructură şi logistică.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Băneasa Drift Arena” va fi primul complex motor-sport pe care ţara noastră îl va avea. Circuitul va fi amplasat pe pista Aviaţiei Utilitare, în apropiere de aeroportul Aurel Vlaicu.

Întreaga construcţie se va desfăşura în trei etape, iar circuitul de drift va fi destinat piloţilor care vor participa la competiţii internaţionale. „Costurile logistice se ridică la suma de 800.000 de euro. Aici intră tribunele, dar şi ecranele cu led-uri. Tot proiectul a fost susţinut de Formula Drift One care este inclusă în S-Group Motor Sport“, a declarat Răzvan Mateescu, preşedintele grupului.

În prima etapă, va avea loc inaugurarea circuitului, în perioada 6-7 aprilie 2013, atunci când primul concurs de drifting îi va aduce la strat pe cei mai buni piloţi ai României. Aceştia vor concura împotriva campionilor Bulgariei. În cea de-a doua etapă, se va finaliza "pista de drag" , care va avea o lungime de aproximativ 800 de metri. În ultima etapă, cele două circuite vor fi legate şi se va realiza o pistă competiţională de 4.500 metri.

Aproximativ 10.000 de oameni se vor putea bucura, din tribune, de spectacolul oferit de cei mai buni piloţi ai momentului.

După terminarea construcţiei, „Băneasa Drift Arena” va putea găzdui competiţii internaţionale, precum FIA GT, Formula 2 sau Moto GP.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările