Compania de Apă trece la debranşări după ridicarea stării de alertă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
catd

Cei care se ştiu cu restanţe la facturile de apă şi apă uzată ar trebui să se ducă la ghişee şi să le achite. Compania de Apă Târgovişte Dâmboviţa (CATD) îi informează pe clienţi că va trece la debranşări, măsură care a fost sistată în perioada în care România a fost în stare de alertă.

„În contextul în care starea de alertă nu a mai fost prelungită şi, prin urmare, începând cu data de 09 martie a dispărut şi interdicţia de debranşare de la serviciile de apă, canalizare şi salubritate, echipele CATD vor relua acţiunile de debranşare a consumatorilor care înregistrează restanţe”, precizează CATD.

Plata facturilor se poate efectua atât la casieriile operatorului, pe portalul CATD (https://portal.catd.ro/#/autentificare), cât şi prin transfer bancar.

Începând cu luna septembrie 2018, clienţii Companiei de Apă Târgovişte-Dâmboviţa au acces la informaţii privind situaţia facturilor prin intermediul unui portal online.

Astfel, la adresa https://portal.catd.ro sau pe site-ul www.catd.ro, la sectiunea ”PORTAL”, clienţii pot transmite indexul, pot consulta facturile şi pot verifica istoricul plăţilor efectuate. De asemenea, se pot transmite petiţii şi se pot face plăţi online. 

Pentru a beneficia de aceste servicii, consumatorii trebuie să-şi creeze un cont, folosind codul de client şi datele de pe două facturi diferite. 

Vă recomandăm să mai citiţi:

Compania de Apă Târgovişte - Dâmboviţa are propriul portal pentru verificarea situaţiei facturilor prin intermediul unui portal online

Compania de Apă Târgovişte - Dâmboviţa. Cum poţi trimite indexul şi cum poţi plăti facturi online

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite