Ştrandul cu bălării din Slobozia va fi redeschis. Primar: Când am văzut ce e acolo, m-am îngrozit!

Ştrandul cu bălării din Slobozia va fi redeschis. Primar: Când am văzut ce e acolo, m-am îngrozit!

Ştrandul din Slobozia, în vremurile bune FOTO guraialomiţei.ro

După ce timp de mai bine de 3 ani au crescut bălăriile peste el, ştrandul din Slobozia va fi redeschis. Anunţul a fost făcut de către Dragoş Soare, primarului municipiului care speră ca inaugurarea să aibă loc în vara anului 2022.

Ştiri pe aceeaşi temă

O perioadă de 10 ani, ştrandul, printre puţinele locuri de relaxare pentru ialomiţeni, a fost concesionat unei firme locale, însă în prezent este nefuncţional.
 
„Vă promit că nu va rămâne aşa şi că până vara viitoare va deveni destinaţia favorită a tinerilor din oraş. Este absurd să deţinem un ştrand care poate fi reabilitat şi să nu facem nimic pentru asta! Tinerii Sloboziei au nevoie de un astfel de loc. Am văzut ce este acolo şi m-am îngrozit!
 
Vă promit că nu va rămâne aşa şi că până în vara anului viitor Ştrandul Municipal va redeveni destinaţia favorită a tinerilor din Slobozia”, a declarat Dragoş Soare, primarul Sloboziei.
 
Ştrandul Municipal a reintrat în administrarea Primăriei Slobozia în vara anului 2019, după ce instanţa de judecată a anulat contractul de concesiune pe care instituţia l-a încheiat cu societatea Inter Group SRL. Concesionarul a atacat în instanţă documentul pe care l-a semnat, acuzând administraţia locală de practici ilegale în ceea ce priveşte stabilirea valorii redevenţei. 
 
Conform documentelor în baza cărora s-a judecat această cauză, Inter Group SRL a acuzat Primăria Slobozia de faptul că a majorat nejustificat preţul redevenţei pe care firma şi-a asumat să o plătească. 
 
De exemplu, în 2014, Primăria Slobozia a obligat societatea la plata unei redevenţe în valoare de 42.000 de lei, mai mare cu 10.000 de lei faţă de cea din 2013. 
 
De asemenea, taxele percepute în 2013 au fost cu 9.000 de lei mai mari decât cele din 2012. Însumate, plăţile au fost cu 300.000 de lei mai mari decât cele stabilite iniţial. 
 
Astfel, pe lângă anularea contractului, reprezentanţii Inter Group au solicitat instanţei şi returnarea de către administraţia locală a celor 300.000 de lei. Acţiunea s-a încheiat în favoarea concesionarului, în iulie 2019 administraţia locală fiind obligată să achite până la ultimul leu suma solicitată. 
 
Vă mai recomandăm şi:
 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările