Mihai Bordeanu, director general Dacia: „Vom creşte producţia în a doua parte a anului, ne vom apropia de maximul de dinainte de pandemie”

Mihai Bordeanu, director general Dacia: „Vom creşte
producţia în a doua parte a anului, ne vom apropia de maximul de dinainte de
pandemie”

Mihai Bordeanu este primul director general român la Dacia din ultimii 19 ani FOTO: Dacia

Spring, primul model electric al Dacia, are un succes extrem de mare, cu aproximativ 6.000 de precomenzi în România, fapt subliniat şi de Mihai Bordeanu, directorul general Dacia. O altă veste bună este cea că Dacia va creşte producţia uzinei de la Mioveni în a doua parte a acestui an.

Ştiri pe aceeaşi temă

Într-o întâlnire avută online vineri 26 martie cu câţiva ziarişti, inclusiv cu jurnalistul „Adevărul”, Mihai Bordeanu a declarat: „Suntem foarte mulţumiţi de modul cum a demarat lansarea modelului Spring. Este un fel de Spring-mania”. La ora actuală, în afară de România, se mai iau precomenzi în Franţa, Spania, Germania şi Italia.

Mihai Bordeanu este primul director general român la Dacia după aproape 19 ani, ultimul fiind regretatul Constantin Stroe. L-am întrebat pe Mihai Bordeanu de ce a trecut atât de mult timp pentru ca Dacia să aibă din nou în fruntea sa un român şi dacă a aşteptat cumva Renault o maturizare a Dacia în acest sens. „Nu cred că este extrem de relevantă naţionalitatea celui care conduce Dacia. Desigur, faptul că sunt român mă apropie mai mult de clienţi şi de modul în care gândesc ei. De altfel, am fost adus literalmente într-o Dacia 1100 de la maternitate după ce m-am născut. Dacă în ultimii 19 ani nu a mai fost vreun român director general la Dacia nu înseamnă că Renault are ceva cu românii. De altfel, sunt foarte mulţi români în poziţii-cheie la Paris”, precizează Mihai Bordeanu.

Robotizarea nu va reduce locurile de muncă la Mioveni

 

Am dorit să aflăm de la directorul general Dacia şi dacă automatizarea liniilor de producţie poate duce şi la o reducerea a locurilor de muncă pe platforma de la Mioveni . „Automatizarea liniilor de producţie nu a reprezentat vreodată o ameninţare pentru angajaţii Dacia privind reducerea locurilor de muncă, este doar un ajutor. Marea parte a robotizării făcute la uzina de la Mioveni este o robotizare făcută astfel încât să crească ergonomia postului de lucru. Automatizările ajută la ceva, nu înlocuiesc ceva”, spune Mihai Bordeanu.

Tot legat de uzina de la Mioveni, trebuie spus că gradul de integrare al furnizorilor locali la noul Logan este unul foarte bun, de peste 70%. 

„În a doua jumătate a anului vom creşte producţia Dacia, ne vom apropia de maximul pe care l-am avut înainte de pandemie”, mai precizează directorul general Mihai Bordeanu.

Vă mai recomandăm şi:

 

Exclusiv. Noua Dacia Logan poate fi comandată. Cât durează livrarea

 

Dacia oferă autonomie de 1.000 de kilometri fără realimentare la toată gama de modele

 


 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările