Autocar scufundat în drumul proaspăt asfaltat în batjocură. Şirul loviturilor aplicate de Dorel în câteva zile la Galaţi

Autocar scufundat în drumul proaspăt asfaltat în batjocură. Şirul loviturilor aplicate de Dorel în câteva zile la Galaţi

Autocar scufundat în stradă, pe Movilei FOTO Grupul Şoferilor din Galaţi

În decurs de câteva zile, două străzi din oraşul Galaţi, proaspăt reparate, au arătat că proverbialul meşter Dorel n-a murit, n-a ieşit la pensie şi nici n-a fost concediat. El este omniprezent şi se ţine în continuare de şotii pe banii contribuabililor.

Ştiri pe aceeaşi temă

Mai întâi, meşterul Dorel a lovit pe strada Tecuci, acolo unde, cu doar câteva ceasuri înainte de festivitatea de deschidere a Târgului de Toamnă (eveniment la care a ieşit în faţă toată suflarea politică a judeţului) s-a turnat asfalt proaspăt.

Asfaltarea străzii părea de aplaudat, căci miile de oameni veniţi în piaţă pe 30 septembrie nu mai erau nevoiţi să ia în piept praful şi noroaiele ce stăpâneau amintita arteră rutieră de câteva luni (strada Tecuci se află într-o amplă lucrare de modernizare, în valoare de peste 5,5 milioane de euro, bani împrumutaţi de municipalitatea gălăţeană de la BERD).

Din păcate, însă, totul s-a dovedit doar o mascaradă electorală, căci la numai câteva zeci de oră distanţă, în dimineaţa zilei de 3 octombrie, asfaltul proaspăt turnat a fost răscolit din nou de utilaje.

Interesant este că deşi modernizarea străzii este făcută de firma Tancrad Galaţi (adică nimeni alta decât societatea implicată în uriaşul scandal în urma căruia Gheorghe Bunea Stancu, fostul preşedinte al CJ Brăila, a ajuns după gratii), spargerea asfaltului a fost făcută de firma Lemacons Galaţi, una dintre multele societăţi din grupul Vega, controlat de omul de afaceri Cornel Istrate.

În faţa unei aşa gogomănii urbanistice, Primăria Galaţi a încercat să salveze aparenţele şi a comunicat că, de fapt, asfaltarea nu era chiar gata şi că intervenţia respectivă (s-a realizat cuplarea unei canalizări care fusese omisă) n-a presuspus decât nişte săpături minime. Aşa o fi, însă este evident că un strat de asfalt tocmai turnat şi apoi spart şi cârpit nu va mai fi niciodată la fel de stabil ca unul turnat continuu.

Excavaţie în asfaltul proaspăt turnat pe strada Tecuci FOTO Grupul Şoferilor din Galaţi

„Înainte de intervenţie a fost turnat doar primul strat, tocmai pentru a se putea face eventuale ajustări la reţelele subterane înainte de turnarea stratului doi”, a informat Primăria.

Capcană pentru maşini pe strada Movilei

Ca şi cum incidentul de pe strada Tecuci n-ar fi fost de ajuns, la câteva sute de metri mai încolo, pe strada Movilei, Dorel a lovit din nou, după nici o săptămână.

Pe 7 octombrie 2016, un autocar cu număr de Teleorman a rămas înţepenit în asfalt, după ce roţile din spate i s-au scufundat pur şi simplu în zona unei lucrări făcute prost.

Autocar scufundat în stradă, pe Movilei FOTO Grupul Şoferilor din Galaţi

Practic, un şanţ pentru montarea unei conducte a fost astupat superficial, fără compactarea terenului, apoi, după principiul „merge şi aşa”,  s-au turnat asfalt, însă pojghiţa de bitum nu a rezistat greutăţii autocarului. Traficul a fost blocat ore în şir până când s-au adus utilajele necesare pentru a putea fi ridicat de acolo autocarul aşezată „pe burtă”.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările