Cum să topeşti kilogramele acumulate de sărbători cu ajutorul dietei stewardeselor

Cum
să topeşti kilogramele acumulate de sărbători cu ajutorul dietei stewardeselor

Ce presupune dieta strewardeselor

Dieta stewardeselor nu este una prea complicată, în special pentru acele femei care vor să slăbească rapid 4-5 kilograme, aceasta promiţând rezultate chiar dn prima săptămână.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dacă mesele bogate de sărbători au făcut ca burtica şi coapsele să capete alte dimensiuni decât ceva care încăpeau în rochia preferată, atunci e clar că trebuie sa incerci o dieta-minune. Dieta stewardeselor, cunoscută şi ca dieta Natman, promite o scădere în greutate de până la 4 kilograme, în mai puţin de o săptămână.

Ziua 1

Pranz: Friptură de vită slabă la grătar, salată verde cu roşii la discreţie şi un măr.
Cina: Două ouă fierte tari, fasole verde şi o jumătate de grapefruit.

Ziua 2

Pranz: Friptură de vită fără grăsime, salată verde şi un pahar mare cu suc de roşii.
Cina: Dovlecei sau conopidă fiartă, în orice cantitate, fasole verde şi compot de mere fără zahăr.

Ziua 3

Pranz: Friptură de vită la grătar fără grăsime, salată verde, salată de ţelină şi un măr.
Cina: Piept de pui sau pulpă la grătar, roşii preparate la abur şi un pahar mare cu suc de prune.

Ziua 4

Pranz: Două ouă fierte tari, fasole verde şi un pahar mare cu suc de roşii.
Cina: Friptură de vită la grătar fără grăsime, salată verde, un pahar de suc de ananas fără zahăr.

În fiecare zi trebuie consumat minim 1,5 litri de apă.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: