Proiectul, care face parte din campania “Alba Iulia Smart City 2018”, presupune implementarea unui pachet educaţional integrat, bazat pe platforma de management educaţional Adservio. 18 unităţi de învăţământ din Alba Iulia vor putea folosi “Catalogul electronic” care le va oferi cadrelor din învăţământ un instrument simplu şi eficient de monitorizare şi notare a performanţei elevilor.
 
De cealaltă parte, părinţii vor avea şi ei acces la “Catalogul electronic” prin intermediul căruia vor putea monitoriza performanţa elevilor. „Sunt bucuros că Telekom Romania poate pune amprenta tehnologiei viitorului şi în educaţie. Pentru că asumarea tehnologiilor digitale, prin intermediul Telekom Romania, reprezintă deschiderea uşii către un viitor inteligent”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.
 
În total, la “Catalogul electronic” vor avea acces 690 de utilizatori, de la profesori şi inspectori, până la reprezentanţi ai primăriei, care vor primi în acest scop câte o tabletă. Astfel, prin intermediul acestui proiect, vor fi livrate 690 de tablete Samsung Galaxy TAB E, toate dotate cu cartele de date pentru a putea fi folosite şi când nu există o conexiune WiFi la internet. „Prin parteneriatul cu Telekom ne-am propus să eficientizăm procesul de digitalizare a educaţiei la nivel naţional”, a declarat Alexandru Holicov, fondatorul Adservio.
 
Platforma Adservio are în prezent peste 200.000 de utilizatori, dintre care 5.000 sunt profesori. În 2018, Telekom Romania şi Adservio îşi propun să ajungă la peste 500.000 de utilizatori şi să se extindă pe mai multe pieţe din afara ţării.