Volkswagen se alătură altor mari companii și îşi suspendă publicitatea pe Twitter

0
0

Grupul auto german Volkswagen s-a alăturat vineri altor companii în decizia de a-şi suspenda publicitatea pe Twitter după ce această reţea de socializare a fost cumpărată de miliardarul Elon Musk, relatează agenţiile DPA şi EFE.

Twitter a fost cumpărată de miliardarul Elon Musk, Foto: Shutterstock
Twitter a fost cumpărată de miliardarul Elon Musk, Foto: Shutterstock

Motivul invocat de Volkswagen este anunţul Twitter că reţeaua de socializare îşi va revizui orientările referitoare la activitatea de publicitate.

Prin urmare, grupul Volkswagen le-a cerut mărcilor sale, pintre care se numără Volkswagen, Audi, Porsche, Seat, Cupra şi Skoda să-şi întrerupă până la „noi ordine'' activităţile publicitare pe Twitter, informează Agerpres.

Potrivit surselor citate, și Compania General Motors (GM) a transmis joi că îşi întrerupe publicitatea pe Twitter, până când se va clarifica „direcţia'' în care merge această platformă sub noua conducere a lui Musk.

Compania agroalimentară General Mills şi-a suspendat de asemenea publicitatea pe Twitter.

Elon Musk a promis că va favoriza libertatea de exprimare în detrimentul a ceea ce el consideră a fi politicile excesive de moderare a conţinuturilor practicate de reţeaua de socializare, acuzată până în prezent că a cenzurat astfel opinii conservatoare, inclusiv prin suspendarea contului fostului preşedinte republican american Donald Trump.

Totuşi, pentru a-şi asigura furnizorii de publicitate, ce asigură veniturile Twitter, noul proprietar al reţelei de socializare a promis că această platformă va avea un „consiliu de moderare a conţinuturilor''.

Și Guvernul german a anunţat săptămâna trecută că va examina dacă mai doreşte să-şi menţină prezenţa pe Twitter.

De asemenea, mai multe celebrităţi din industria de divertisment americană au început să părăsească Twitter - sau susţin că o vor face - după ce populara reţea de socializare a fost cumpărată de Elon Musk, în timp ce alte personalităţi i-au îndemnat pe utilizatorii progresişti să rămână şi să lupte pe această platformă online.

Elon Musk intenționează, totodată, să renunțe la aproximativ 3.700 de angajați la Twitter, în încercarea de a reduce costurile companiei. De asemenea, Musk dorește să anuleze munca la distanță și să cheme personalul scutit de concedieri să revină la birou cu normă întreagă.

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri