Vânzări cu 37% mai mari pentru berari
0Vânzările de bere ale producătorilor Heineken România, Interbrew România, United Romanian Breweries Bereprod şi Ursus Breweries, membri ai asociaţiei Berarii României, au crescut în primul
Vânzările de bere ale producătorilor Heineken România, Interbrew România, United Romanian Breweries Bereprod şi Ursus Breweries, membri ai asociaţiei Berarii României, au crescut în primul trimestru cu 37% în volum, la 2,54 milioane de hectolitri. "Având în vedere creşterea constantă, an de an, a vânzărilor în timpul sezonului rece, putem spune că berea începe să fie considerată din ce în ce mai puţin un produs sezonier. Tot mai mulţi români aleg berea indiferent de condiţiile meteorologice, pentru că acest produs este 100% natural şi potrivit pentru toate momentele de consum", spune Constantin Bratu, directorul general al asociaţiei. Piaţa berii a crescut anul trecut în volum cu peste 16%, la 17,7 milioane de hectolitri. Potrivit datelor Berarii României, piaţa berii s-a dublat în ultimul deceniu, în timp ce consumul de bere pe cap de locuitor a avansat cu 16% în numai doi ani, ajungând la 81 de litri în prezent.