Vânătoarea de Pokémoni aduce profit comercianţilor

0
0

De isteria creată pe întraga planetă de jocul Pokémon GO vor profita din plin şi comercianţii, care îl vor folosi drept instrument de marketing pentru creşterea vânzărilor.

Pokémon GO pare să concureze companiile online care ajută la creşterea numărului de clienţi în spaţiile comerciale şi ar putea deveni un instrument de marketing pentru brandurile importante, potrivit unor analişti citaţi de Reuters.

La doar o săptămână de la lansarea jocului de realitate augmentată al Nintendo, mai mulţi retaileri au ales să folosească Pokémonul pentru creşterea numărului de clienţi. De exemplu, L'inizio Pizza Bar din Long Island, New York, a înregistrat o creştere de 75% a vânzărilor în timpul weekendului trecut, prin activarea unei funcţii care atrage în magazin personaje virtuale Pokémon, tentând în acest fel jucătorii aflaţi în apropiere. Directorul magazinului a cheltuit 10 dolari pentru a avea 12 personaje Pokémon la restaurant, a relatat „New York Post“. 

De asemenea, mai mulţi proprietari de restaurante şi magazine au cerut oamenilor să facă o achiziţie din unităţile lor dacă doresc să captureze un Pokémon în interiorul spaţiilor comerciale, afişând pe uşă mesajul „Pokémon are for paying customers only“ („Pokémonii sunt doar pentru clineţii care plătesc“).  Şi taximetriştii vor să profite de isteria Pokémon GO pentru a-şi creşte încasările, astfel că îşi oferă serviciile celor care vor să captureze Pokémoni fără să fie nevoiţi să conducă, evitând astfel riscul unor accidente în cazul în care ar fi şi şoferi, şi „vânători“. 

Experţii în marketing se aşteaptă ca micile afaceri să recurgă tot mai mult la Pokémon GO şi să redirecţioneze o mare din cheltuielile de marketing, datorită bazei mari de utilizatori ai  jocului.

Acţiunile Nintendo au explodat

Pokémon GO a generat deja venituri de mai multe milioane de dolari. Jocul în sine este gratuit, însă utilizatorul este stimulat să bage mâna în buzunar dacă vrea să adauge anumite funcţii suplimentare, de exemplu pentru a cumpăra alimente pentru hrana monştrilor capturaţi.

În prezent, timpul mediu de folosire a unei aplicaţii şi volumul de utilizatori activi sunt doi indicatori pentru succesul unei aplicaţii, care în final înseamnă bani. Iar explozia numărului de utilizatori s-a văzut foarte bine pentru Nintendo, compania care a „aruncat“ jocul în lumea mare şi în câteva zile şi-a crescut valoarea cu câteva miliarde de dolari. 

Acţiunile companiei nipone Nintendo au înregistrat o creştere spectaculoasă, de peste 50%, după lansarea jocului Pokémon GO. Joi, titlurile Nintendo au înregistrat la Bursa din Tokyo un avans de 16%, astfel încât de la închiderea şedinţei de tranzacţionare de vineri creşterea generală este de 56%. În plus, capitalizarea de piaţă a Nintendo a crescut în numai două zile cu 7,5 miliarde de dolari, investitorii recompensând succesul ultimei lansări. 

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite