UPC scumpeşte din nou abonamentele, la şase luni de la ultima majorare de preţ. O nouă victimă a Ordonanţei 114, după RCS&RDS şi Telekom?

0
0
upc

UPC România şi-a notificat clienţii că va majora preţurile abonamentelor de televiziune şi internet, de la 1 mai, la numai şase luni de la ultima scumpire. Compania se alătură altor doi giganţi telecom care au anunţat scumpiri, în urma ordonanţei 114.

UPC România susţine că preţul lunar pentru serviciile de televiziune şi internet se va majora cu câte 2,38 (lei, cel mai probabil, n.r.) (TVA inclus), de la 1 mai. Această scumpire vine la numai şase luni după o altă majorare de preţ. În octombrie 2018, UPC îşi anunţa clienţii că le scumpeşte abonamentele de cablu, începând cu luna noiembrie, cu 3,50 lei. Compania spunea atunci că majorarea ar fi aplicată doar anumitor segmente de clienţi.

Mesajul primit acum de clienţii UPC:

„Stimate client,         

Dorin să vă informăm că, începând cu data de 01-MAI, preţul lunar pentru serviciile de televiziune şi internet pentru cod client XXXXXXX se va majora cu câte 2,38 (TVA inclus) pentru fiecare dintre aceste servicii. Această modificare nu se aplică serviciului de telefonie, extraopţiunilor de televiziune (de exemplu HBO, Sport etc) sau chiriilor de echipamente.

Mulţumim,

Echipa UPC”.

scumpire abonamente upc

O nouă victimă a Ordonanţei 114?

RCS&RDS şi Telekom au anunţat anterior că scumpesc, de asemenea, serviciile, în principal ca urmare a taxelor şi sancţiunilor introduse pentru companiile telecom prin Ordonanţa 114.

Clienţii Digi | RCS&RDS plătesc, de la 1 martie, preţuri mai mari la abonamentele pentru serviciile de televiziune, telefonie mobilă şi fixă, Internet mobil şi fix, atât pentru abonamentele noi, cât şi pentru contractele în derulare. Compania a anunţat încă din ianuarie această scumpire, la câteva săptămâni după adoptarea Ordonanţei 114, punând măsura pe seama noilor costuri impuse de ordonanţa pe fiscalitate.

La începutul lunii martie şi Telekom Romania a anunţat că majorează preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil, pentru clienţii rezidenţiali şi de business, începând cu 15 aprilie 2019, ca urmare a creşterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicaţii. Grupul nu a precizat în mod expres că scumpirea se datorează suprataxei impuse de OUG 114. 

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite