Un nou asigurător intră pe piaţa din România
0Un nou asigurător intră pe piaţa din România, conform unei informări a companiei, cu preciyarea că va funcţiona exclusiv online în ţara noastră.

Compania Achmea va oferi asigurare online în Spania și România. În Spania, Achmea va opera sub numele de marcă InShared și în România sub numele de marcă Anytime, a informat compania.
„Modelul direct-digital, în care asigurarea este oferită exclusiv online, și-a dovedit valoarea în Țările de Jos, Grecia și Cipru. Mai mult, Achmea este activă în Germania cu InShared de câțiva ani”, se arată în comunicat.
Robert Otto, membru al Comitetului Executiv al Achmea: „Aceste platforme online non-life pot fi utilizate pe alte piețe. Datorită experienței noastre de mulți ani cu modelul de clienți direct online pe diverse piețe, suntem bine plasați pentru a introduce această abordare. în țări noi, în Spania și România, ne concentrăm inițial pe oferirea de asigurări auto”.
Piețe în creștere
România este o piață în creștere cu mult potențial, mai ales că puțini jucători digitali sunt activi.
Spania oferă oportunități datorită pieței mari de asigurări și digitalizării rapide. Cu o populație de 48 de milioane de locuitori, Spania este o piață ideală pentru produsele noastre digitale. În Spania, am primit deja primii clienți, în timp ce lansarea în România este planificată pentru jumătatea anului 2025.
Strategia de creștere internațională
Expansiunea se potrivește perfect cu strategia de creștere internațională a Achmea. Ne consolidăm poziţia în Europa. Achmea are filiale în Grecia, Turcia, Slovacia, Australia și este activă pe piața germană cu InShared. În total, aproximativ 4.000 din cei 18.000 de colegi Achmea lucrează în străinătate.
În ultimii ani, Achmea a înregistrat o creștere puternică a volumului premium pe segmentul Internațional și ambiția este de a continua această tendință, după cum a informat asigurătorul prin intermediul unui comunicat. „Printre altele (creșterea s-a datorat - n. red.), prin lansarea platformelor noastre online non-life pe alte piețe”, spune Robert Otto.