Un celebru simbol elvețian, eliminat de pe ambalajul ciocolatei Toblerone. Care e motivul

0
Publicat:

Toblerone urmează să îndepărteze vârful muntos Matterhorn de pe ambalajul său din cauza regulilor stricte de marketing elvețiene, relatează BBC.

Toblerone își schimbă ambalajul, Foto: Shutterstock
Toblerone își schimbă ambalajul, Foto: Shutterstock

Potrivit sursei citate, o parte din producția de ciocolată urmează să fie mutată din Elveția în Slovacia, iar cofetăria va cădea în curând sub restricțiile privind „Elveția”, care împiedică utilizarea simbolurilor naționale pentru a promova produse care nu sunt fabricate exclusiv în țară.

Astfel, bara în formă de piramidă, care oglindește vârful alpin, va fi supusă unei renovări a etichetei și va include semnătura fondatorului său, au spus reprezentanții companiei.

Firma americană Mondelez, care deține Toblerone, a declarat că va înlocui imaginea muntelui de 4.478 de metri înălțime, care se învecinează cu Elveția și Italia, cu un vârf montan generic.

Din 2017, se aplică reguli stricte despre „Elveția”. Ele precizează că simbolurile naționale nu au voie să fie folosite pentru a promova produsele pe bază de lapte care nu sunt fabricate exclusiv în Elveția. Pentru alte produse alimentare crude, pragul este de cel puțin 80%.

Într-o declarație pentru BBC, Mondelez a spus că va muta o parte din producție în afara țării pentru a „răspunde la cererea crescută la nivel mondial și pentru a crește marca noastră Toblerone pentru viitor”.

Compania a spus că ambalajul va include „un logo Toblerone distinctiv, inspirat de povestea Toblerone” și semnătura fondatorului, Theodor Tobler.

Toblerone, ciocolata în formă de munte făcută din lapte elvețian cu miere și nuag de migdale, a fost scoasă în vânzare în 1908 în Berna, capitala Elveției.

Dar abia în 1970 a debutat pe ambalajul său silueta zimțată a Matterhorn, ursul și vulturul bernez. Mondelez a spus că Berna a fost o „parte importantă a istoriei noastre și va continua să fie așa și în viitor”.

În 2016, Toblerone a atras controverse prin schimbarea designului batonului de ciocolată pentru a distanța bucățile triunghiulare distinctive, în încercarea de a reduce costurile.

După multe critici, compania a revenit la forma originală doi ani mai târziu.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite