Studiu: 6 din 10 clienţi online cumpără mai mult pentru a beneficia de transport gratuit
0
Telefoanele de tip smartphone au un rol important în experienţa de shopping online, însă interfaţa pentru utilizator nu este suficient de atractivă pentru cumpărători. În continuare, desktopul/laptopul este preferat pentru cumpărături online în defavoarea dispozitivelor mobile, rezultă dintr-un studiu realizat de comScore şi UPS.
Cercetarea a fost realizata pe un esantion de peste 5.800 de cumparatori online fideli din Statele Unite ale Americii, in intervalul 27 februarie – 9 martie 2014.
Principalele argumente pentru care cumparatorii online prefera desktopul:
- 43% dintre cei intervievati apreciaza ca pe mobil nu pot avea o imagine suficient de clara sau mare a produsului
- 34% considera ca descrierea produsului nu este lizibila
- 31% afirma ca este dificil sa compare mai multe produse
- 30% au rezerve in ceea ce priveste securitatea informatiilor de plata pe mobil
Atunci cand achizitioneaza de pe dispozitive mobile, 41% dintre respondenti prefera versiunea web a unui site, in timp ce 34% aleg versiunea pentru mobil, iar 25% o aplicatie mobila.