O bancă oferă companiilor POS-uri la pachet cu casa de marcat

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

UniCredit Bank a demarat deja o campanie adresată companiilor prin care oferă soluţii de semnătură digitală şi conectare POS cu casa de marcat, a informat banca.

„În perioada 23 iunie – 30 septembrie 2020, UniCredit Bank desfăşoară o campanie de promovare a soluţiilor digitale pe care le oferă companiilor pentru a le susţine în demersul de digitalizare şi eficientizare a activităţilor. Este o campanie prin care UniCredit Bank îşi reafirmă hotărârea de a fi un partener al companiilor în realizarea lucrurilor care contează – mai precis, în implementarea acelor schimbări şi soluţii digitale necesare pentru a le permite să funcţioneze şi să se dezvolte în actualul context de business, dar şi în viitor”, a informat banca. 

Ideea campaniei porneşte de la realitatea nevoii de schimbare pe care a generat-o contextul începutului de an 2020, când numeroşi antreprenori au trebuit să îşi adapteze rapid modelul de afaceri, integrând soluţii de digitalizare pentru a continua să funcţioneze. Pentru aceste companii, şi pentru acelea care acum încep o transformare digitală, UniCredit Bank propune soluţii digitale inovatoare care le permit să ajungă la cât mai mulţi oameni din ţară, dar şi din afara ei, şi să economisească timp şi resurse. Campania de promovare este declinată prin proiecte OOH, pe radio şi în mediul online.

Antoaneta Curteanu, Vicepreşedinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank: “Prin strategia noastră şi prin oferta de soluţii digitale pe care o adresăm companiilor, promovăm un nou mod de a face business, care poate genera pentru clienţii noştri importante economii de costuri şi timp şi, totodată, noi oportunităţi. În timpul crizei, acest lucru i-a ajutat să îşi continue activitatea, însă acest nou model de business digital rămâne valabil şi eficient pe termen lung în noua normalitate. 

De aceea, campania de promovare pe care o lansăm acum este construită în jurul a trei produse inovatoare dezvoltate de UniCredit împreună cu parteneri puternici din zona serviciilor digitale, Trans Sped şi Mastercard - respectiv, semnatura electronică calificată, soluţia pentru conectarea POS cu casa de marcat cu sistem de gestiune, şi soluţia de e-commerce”. 

Soluţiile de semnătură digitală şi respectiv conectare POS cu casa de marcat sunt oferite clienţilor  în cadrul parteneriatului pe care UniCredit Bank îl are cu Trans Sped, furnizor de certificate digitale calificate cu chei criptografice păstrate în cloud de pe piaţa autohtonă. 

UniCredit Bank a fost în 2019 prima bancă din România care a oferit clienţilor companii posibilitatea de a semna anumite documente în relaţia cu banca folosind o semnatură electronică calificată emisă de un furnizor autorizat din România, printr-un flux electronic integrat. Recunoscută pe deplin pe teritoriul României, al Uniunii Europene, SUA şi al celorlalte ţări care recunosc legislaţia europeană sau nord americană*, cu valoare juridică identică cu cea a semnăturii olografe, semnătura electronică calificată poate fi folosită şi în relaţie cu alte părţi – parteneri de afaceri sau instituţii publice. Cu atât mai mult în actualul context, posibilitatea de a semna la distanţă documente, în relaţia cu banca, partenerii de afaceri sau instituţii ale statului, devine un beneficiu extrem de relevant.

Clienţii IMM beneficiază de unul până la trei certificate calificate gratuite ca parte a ofertei tranzacţionale Creativ sau GeniusIMM oferite de UniCredit, în timp ce companiile cu peste 250 de angajaţi au acces la oferte personalizate pornind, de asemenea, de la trei certificate calificate gratuite. Detalii privind semnătura electronică calificată şi beneficiile acesteia sunt disponibile în secţiunea dedicată din www.unicredit.ro.   

Pentru a susţine antreprenorii în procesul de digitalizare şi eficientizare a afacerii, UniCredit Bank le oferă posibilitatea ca atunci când achiziţionează POS-uri de la bancă să opteze şi pentru una din casele de marcat şi/sau program de gestiune oferite de partenerii băncii, POS-ul şi casa de marcat fiind automat legate. Clienţii pot beneficia, în acest fel, de eficienţă sporită, de simplificarea activităţii de gestiune şi scăderea riscului de eroare şi, totodată, de suport în relaţia cu autorităţile, fişierele XML care trebuie transmise lunar autorităţii fiscale fiind pregătite automat. Ca parte a ofertei tranzacţionale Creativ sau GeniusIMM, clienţii UniCredit Bank beneficiază de 20% reducere din preţul standard al pachetelor oferite de partenerii băncii pentru case de marcat şi/sau software de gestiune. Detalii privind aceste produse sunt disponibile în secţiunea dedicată din www.unicredit.ro.   

Un alt produs digital important promovat în actuala campanie de comunicare este soluţia de e-commerce dezvoltată de UniCredit Bank în parteneriat cu Mastercard, soluţie care, prin cele două module disponibile - eGenius si eGenius WEB - acoperă nevoile oricărui tip de comerciant dornic să îşi extindă afacerea în mediul online. Soluţia de e-commerce permite crearea rapidă a unei platforme de comerţ electronic, efectuatea plăţilor pe internet într-o manieră sigură, rapidă (prin integrarea de plăţi cu 3D Secure), de pe orice dispozitiv (mobil/laptop/in-app) şi este potrivită atât companiilor fără experienţă sau resurse IT specializate, prin modulul eGenius Web, cât şi companiilor mari, cu IT dedicat, care doresc o soluţie personlizată, prin modulul eGenius. Detalii privind soluţiile de e-commerce de la UniCredit sunt disponibile în secţiunea dedicată din www.unicredit.ro.   

Focusul principal al UniCredit rămâne şi în continuare asupra direcţiei de digitalizare, în primul rând a companiilor, cât şi în zona de persoane fizice, pentru care va continua să dezvolte produse şi soluţii care să le ofere acces din ce în ce mai facil la serviciile şi operaţiunile bancare.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite