
Fiecare direcţie regională a Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR, fosta CNADNR) va avea de finalizat un proiect sau două în regie proprie, pentru a evita impedimentele legate de constructorii neserioşi, a declarat Cătălin Homor, directorul general al Companiei, care a subliniat succesul finalizării în regie proprie a lotului III al Autostrăzii Orăştie-Sibiu, supranumit "autostrada scufundată".
Homor susţine că succesul înregistrat odată cu finalizarea lucrărilor pe lotul III al Autostrăzii Orăştie-Sibiu de către CNAIR, în regie proprie, trebuie multiplicat în viitor pentru a evita impedimentele legate de constructorii neserioşi.
”A fost un proiect şi din punct de vedere al calităţii, vrem să repetăm această experienţă. Vrem să evităm tot felul de impedimente legate de constructori neserioşi, care au venit să facă bani, nu construcţii”, a declarat Homor, într-o conferinţă de presă, potrivit News.ro.
Directorul general al CNAIR a subliniat că fiecare direcţie regională va avea de finalizat un proiect sau două în regie proprie, unele fiind complet noi, iar altele fiind lucrări blocate de mai mulţi ani.
Homor a arătat că, deşi regia are angajaţi cu experienţă, mai trebuie angajaţi oameni. CNAIR a anunţat recent că va scoate la concurs mai multe posturi, printre care un post de şef de unitate de implementare de proiecte în direcţia de autostrăzi şi drumuri expres, 30 de posturi de inginer, două de ecolog şi unul de arheolog.
Homor a mai spus că CNAIR are un deficit de aproape 200 de angajaţi, iar până la finalul anului va scoate la concurs 80 de posturi. „Vom scoate 80 posturi la concurs până la finalul anului. În prezent, deficitul de personal se ridică la aproape 200 de angajaţi“, a afirmat Homor.
Totodată, CNAIR a decis recent să achiziţioneze "un număr mare de utilaje" pentru a putea desfăşura mai eficient lucrări în regie proprie, în contextul în care noua strategie a companiei este ca fiecare direcţie regională să poată finaliza în regie proprie un proiect de o complexitate medie, cum ar fi centurile oraşelor Suceava şi Balş.
Homor a anunţat că, în prezent, sunt 15 proiecte care se vor realiza în regie proprie, dar că lista se poate extinde. Astfel, iată lucrările pe care CNAIR le va derula în regie proprie:
Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: